Iako od Uprave, preko inženjera, pa do radnika gotovo nitko mjesecima nije dobio plaću, Uljanik ne prestaje isporučivati vrhunska plovila svjetske klase.
Kapetan Manesh Manral prvi put je kroz virtualne naočale gledao brod čiju gradnju nadzire posljednjih godinu i pol. Sličan je brod Uljanik gradio i početkom 2000-ih.
"Nema mnogo brodogradilišta koji grade namjenske brodove za prijevoz stoke. Jedno ili dva ima u Kini, uz Uljanik. Kako Uljanikov brod još plovi, vjerujemo da ako su ga tada uspjeli sagraditi, uspjet će i sada", kazao je Manesh Manral, nadzornik gradnje 526 "Al Kuwait".
Najveći namjenski brod za prijevoz stoke na svijetu
To je najveći namjenski brod za prijevoz stoke na svijetu. "Imaju iskustvo i znanje u gradnji složenog i sofisticiranog broda poput ovog koji grade za nas. Vjerujem da je to razlog zašto je naša tvrtka izabrala Uljanik za ovaj posao", kaže Mohamad Almahmoud, voditelj strojarnice.
Isporučivali su i druga nagrađivana plovila. Za gradnju "Al Kuwait" Uljanik je proizveo i dobar dio vrijedne opreme. "Prije svega glavni motor, propulzivni stroj koji se gradi ovdje kod nas u tvornici Strojogradnja(…) osovinski vod koji služi za prijenos snage od motora prema propeleru, zatim kormilo", kazao je Milko Mihovilović, direktor Uljanik strojogradnje.
Među većim Uljanikovim inovacijama je i software s pomoću kojeg se iz 3D modela precizno može odrediti koliko primjerice vijaka i kanti boje treba naručiti i predvidjeti brojne pogreške u projektiranju ovako složenih sustava.
Mi smo napravili software, znači kada smo krenuli raditi s ovim, da se takav tip grešaka vrlo ugodno može provjeriti, vrlo brzo može provjeriti i vrlo rano riješiti.
I smatraju da mogu još napredovati, samo da dobiju, kažu - vjetar u leđa.