ZA MJESEC DANA /

Napokon kreće velika rekonstrukcija mosta u Zagrebu koji nije saniran čak 60 godina

Image
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Most slobode pušten je u promet 1959. godine i dosad nije saniran

9.2.2019.
12:30
Davor Puklavec/PIXSELL
VOYO logo

U ožujku kreće realizacija prve od ukupno četiri faze, obnova Mosta slobode, jedne od glavnih cestovnih poveznica Novog Zagreba s ostatkom Zagreba.

Prva faza uključuje izradu novih pješačkih staza, sanaciju pješačke ograde i sanaciju šest korozijom oštećenih mjesta na čeličnim lukovima mosta preko Save.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radovi bi trebali trajati pet mjeseci, a njihova je vrijednost 16 milijuna kuna bez PDV-a. Izvođač je splitska tvrtka SPEGRA, piše Jutarnji list. Početak sanacije mosta najavljivan je nekoliko puta tijekom prošle godine.

Natječaj je raspisan još u prosincu 2017. godine, no oduljio se odabir izvođača. Potom je početak odgođen zbog radova na rotoru. Naime, željelo se izbjeći istodobno odvijanje radova na dva prijelaza koja preko Save spajaju dva dijela grada. Zatim je stigla zima pa je sve odgođeno za ovo proljeće.

Most slobode četverotračni je most, a za potrebe obnove bit će uspostavljena nova regulacija prometa koja bi trebala u najmanjoj mogućoj mjeri utjecati na odvijanje prometa. Tijekom sanacije promet će se i dalje odvijati u četiri trake, ali će im širina biti manja.

Prošle godine završen je šestogodišnji glavni pregled svih zagrebačkih mostova kojim je dijagnosticirano njihovo stanje, utvrđene slabosti, nedostaci i slično te procijenjeni grubi troškovi potrebnih sanacija. Most slobode, s obzirom da nikad nije saniran, u najlošijem je stanju, a cijena sanacije procjenjuje se na 61 milijun kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Gradskom uredu za prostorno uređenje posebno ističu da nosiva konstrukcija mosta nije ugrožena što znači da nema opasnosti za njegove korisnike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo