BEZOBRAZNO VISOKE CIJENE / Na rovinjskoj tržnici preprodavači prodaju breskve za nevjerojatnih 50 kuna!

Rovinjska tržnica, osim dobrom ponudom, izaziva pozornost i iznimno visokim cijenama. Voće je i do pet puta skuplje nego na ostalim hrvatskim tržnicama

13.7.2016.
19:42
VOYO logo

Turisti žele jesti domaće. Rovinjska tržnica, odlično opskrbljena, vrvi domaćim i stranim kupcima. Međutim, cijene izazivaju nevjericu. Breskve koštaju 50 kuna!

A preprodavači ne žele razgovarati. "Što ste vi inspekcija? Svaka roba ima svoju cijenu i završena priča", rekao nam je jedan. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ni turisti, odlučni ugodno provesti vrijeme u Hrvatskoj, ipak ne oklijevaju ovakvu situaciju nazvati pokušajem prevare.

Nevjerojatnih 50 kuna za grožđe ili smokve, 40 za rajčice te 30 za marelice. Kada vidimo nektarine po 50 kuna dođe nam da se zapitamo da li da uopće vjerujujemo vlastitim očima. Pogotovo ako znamo da poljoprivrednici u Slavoniji krvavo rade kako bi prodali nektarine za 3,80 kuna. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada je saznala da u Rovinju nektarine prodaju za 50 kuna, Valerija Hodan, poljoprivrednica iz Erduta, ostala je bez riječi.  Pet hektara voćnjaka iziskuje svakodnevni napor koji rezultira puno manjim iznosima od onih na rovinjskoj tržnici.

"Pa eto, šest kuna plus PDV, to bi bila neka realna cijena. A na tržnici oko 10 kuna", rekla nam je Valerija. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Umjesto da se Slavonija s Jadranom udruži, ostala je zaboravljena jer jede se uvozno.

"Umjesto da od ovih prošlogodišnjih 178 milijuna dolara, koje smo uvezli voća, da smo izvezli 200 milijuna dolara voća, a i da nismo ni klograma, da smo samo pokrili potrošnju na domaćem tržištu u turističkoj sezoni, ova Hrvatska bi procvjetala. Sve Vlade do sada su krive jer nitko nije doživljavao poljoprivredu kao razvojni potencijal", smatra Stjepan Zorić iz Klastera Slavonska jabuka. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I na rovinjskoj tržnici postoje ljudi koji sami proizvode. Njihove su cijene realne. No u moru trulih preprodavačkih ideja one se izgube.  

Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo