ODGOVORIO NA NAPADE /

Milorad Pupovac o plakatima na ćirilici: 'To nije provokacija, to je pokazatelj zrelosti društva'

Image
Foto: Pixsell

Riječ je o trećoj, ujedno i završnoj fazi ćirilične kampanje "Da se bolje razumijemo" koju je SNV pokrenuo u listopadu

6.12.2019.
9:26
Pixsell
VOYO logo

Srpsko narodno vijeće (SNV) kroz kampanju za toleranciju "Da se bolje razumijemo" postavilo je u Zagrebu, a uskoro i u Rijeci te Splitu, plakate sa sloganima predsjedničkih kandidata na ćirilici. Miroslav Škoro to je kritizirao, no nije gledao "širu sliku".

"Smisao naše ćirilične kampanje je razvoj tolerancije i osjećaja poštivanja razlika, prestanak identificiranja ćirilice s onim što ona nije. Zbog toga smo iskoristili poruke predsjedničkihkandidata da pokažemo da te poruke znače isto i na jednom i drugom pismu, neovisno kako se one pisale i da ohrabrimo sve ljude srpske nacionalnosti da sudjeluju na ovim izborima, da afirmiraju svoje pravo građanstva koje je antićirilična kampanja sigurno osporavala i potiskivala", kazao je za Jutarnji list Milorad Pupovac, čelnik SDSS-a i predsjednik Savjeta SNV-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Riječ je o trećoj, ujedno i završnoj fazi ćirilične kampanje "Da se bolje razumijemo" koju je prije dva mjeseca pokrenulo Srpsko narodno vijeće, a čiji je cilj skinuti stigmu s ćirilice. Kampanja bi trebala trajati do kraja godine, a plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci.

"Kakve god reakcije bile, one će biti pokazatelj zrelosti našeg društva na priznavanje razlika, posebno na priznavanje pisma koje je povijesno, historijsko, pismo i hrvatskog naroda. Nije provokacija ako se borite, ako inzistirate i djelujete tako da se svaki čovjek u zemlji osjeća građaninom i da se razlike poštuju", izjavio je Pupovac za Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Otkucaji srca
NOVA SERIJA
VOYO logo