Srpsko narodno vijeće (SNV) kroz kampanju za toleranciju "Da se bolje razumijemo" postavilo je u Zagrebu, a uskoro i u Rijeci te Splitu, plakate sa sloganima predsjedničkih kandidata na ćirilici. Miroslav Škoro to je kritizirao, no nije gledao "širu sliku".
"Smisao naše ćirilične kampanje je razvoj tolerancije i osjećaja poštivanja razlika, prestanak identificiranja ćirilice s onim što ona nije. Zbog toga smo iskoristili poruke predsjedničkihkandidata da pokažemo da te poruke znače isto i na jednom i drugom pismu, neovisno kako se one pisale i da ohrabrimo sve ljude srpske nacionalnosti da sudjeluju na ovim izborima, da afirmiraju svoje pravo građanstva koje je antićirilična kampanja sigurno osporavala i potiskivala", kazao je za Jutarnji list Milorad Pupovac, čelnik SDSS-a i predsjednik Savjeta SNV-a.
Riječ je o trećoj, ujedno i završnoj fazi ćirilične kampanje "Da se bolje razumijemo" koju je prije dva mjeseca pokrenulo Srpsko narodno vijeće, a čiji je cilj skinuti stigmu s ćirilice. Kampanja bi trebala trajati do kraja godine, a plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci.
"Kakve god reakcije bile, one će biti pokazatelj zrelosti našeg društva na priznavanje razlika, posebno na priznavanje pisma koje je povijesno, historijsko, pismo i hrvatskog naroda. Nije provokacija ako se borite, ako inzistirate i djelujete tako da se svaki čovjek u zemlji osjeća građaninom i da se razlike poštuju", izjavio je Pupovac za Jutarnji list.