Ovaj model pokazao se izuzetno uspješnim jer je Hyundai izbio na vodeću tržišnu poziciju po ostvarenim maloprodajnim rezultatima u prvom tromjesečju 2016. godine, s više od 500 prodanih automobila!
O uspjehu inovativnog medijskog modela Bruno Bračun, operativni direktor Media Polis – Inventa grupacije kaže: “Hyundai Hrvatska je u nama prepoznao strateškog partnera za integrirane marketinške komunikacije. Ispunjeni komunikacijski i marketinški ciljevi naših klijenata, naša su najveća nagrada.”
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/29abda66-8f21-11ec-8615-0242ac120015/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Kreativna rješenja i ukupan offline i online nastup kreirana su u agenciji Inventa u skladu s globalnim standardima brenda Hyundai. Poseban naglasak bio je na digitalnoj kampanji putem koje su hrvatskom tržištu predstavljeni modeli Hyundai i20 i Nova Elantra gdje je dnevno praćenje efikasnosti investicije uz optimizaciju, omogućilo maksimalne efekte kampanje.
Nastup u svim medijima pomno je razrađen pa se Hyundai istaknuo kako na televiziji, tiskanim medijima i internetu tako i na Auto Showu na kojem je imao jedan od najzapaženijih izložbenih prostora.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/29f0572c-8f21-11ec-b256-0242ac12001e/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Ingrita Zrinušić, izvršna direktorica Invente zaključuje: “Sinergijski smo ujedinili offline i online kao i ATL i BTL nastup i rezultati nisu izostali. Kao što se i pokazalo, Hyundai Hrvatska je već nakon nekoliko mjeseci prisustva na našem tržištu i suradnje s našom grupacijom počeo ubirati plodove svog rada.”