vrhunska prateća ponuda /

Luksuzna karavana kroz Hrvatsku: Šibenik, Zadar i Zagreb se pripremaju za izbirljivu turističku klijentelu

Mogu li zadarske Morske orgulje, šibenske tvrđave ili buduće zagrebačke fontane biti zanimljive i bogatim turistima?

11.4.2016.
19:05
VOYO logo

Gradonačelnici Zadra, Šibenika i Zagreba smatraju da mogu ako se osmisli i objedini i vrhunska prateća ponuda, pa su sva trojica podržala Pink Wing projekt luksuzne karavane kroz Hrvatsku. 

Najbolje od svakog grada, vjetar u kosi i stotine konja pod haubama luksuznih automobila - odmor je kakav si rijetki mogu priuštiti. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo takvu vožnju u lipnju će si u svojim automobilima priuštiti 150 domaćih i stranih poslovnih ljudi koji će sudjelovati u prvoj "Pink Wing" karavani kroz Hrvatsku.

"To su ljudi iz ozbiljnog svijeta biznisa i to su ljudi koji većinom više ne ljetuju nažalost u Hrvatskoj, ajmo reći da su prerasli Hrvatsku", izjavio je Robert Bajs iz organizacijskog tima Pink Wing.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za njih je osmišljeno međusobno druženje u paketu s vrhunskom gastronomijom i uslugom u okruženju prirodnih i kulturnih ljepota. Za vlasnike skupih limenih ljubimaca i dobre hrvatske ceste važan su faktor u cijeloj priči.

"Piše se poruka da grad Šibenik, uz naravno Zadar i Zagreb, pa ja bi rekao i Hrvatka, je interesantna turistička destinacija i za izbirljiviju klijentelu", kazao je Željko Burić, gradonačelnik Šibenika.

"Možemo taj turistički doživljaj i zajednički nuditi i promovirati zajednički, a u tom projektu smo spojili i kontinentalnu Hrvatsku i Dalmaciju, i Šibenik i Zadar itd", dodaje Božidar Kalmeta, gradonačelnik Zadra.

Karavana kreće iz Zagreba, pa će se preko Senja, Zadra, Šibenika i Plitvica ponovno vratiti u Zagreb koji želi jačati svoju poziciju na turističkoj mapi Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U nedjelju kad se sve to vrati u Zagreb, onda ćemo organizirati jedan prekrasan koncert na fontanama. Tako da, evo, neće vas ništa koštati", poručio je Milan Bandić, gradonačelnik Zagreba.

Luksuzna karavana o kojoj će brinuti čak 350 članova pratećeg osoblja iskorak je u takozvanu lifestyle ponudu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"On sa sobom dovodi goste visoke platežne moći i ostvaruje veću potrošnju. I ono što je najvažnije, uz veću potrošnju imamo i jako zadovoljne goste", kaže Ratomir Ivičić, direktor HTZ-a.

Takvim gostima će najljepši pogled na Šibenik bolje "sjesti" uz luksuzni doručak na tvrđavi Barone.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo