Mnogi europski i svjetski gradovi su u protekloj pandemijskoj godini proširili pješačke zone i povećali biciklističke koridore te pojačali protok javnog gradskog prijevoza kako bi se omogućilo lakše održavanje epidemioloških mjera.
Kako po tom pitanju stoje hrvatski gradovi i koja ih budućnost čeka, Sindikat biciklista odlučio je provjeriti prije lokalnih izbora.
Građani će vidjeti kakav stoje kandidata po pitanju politike održivog prometa
Građani će imati priliku vidjeti kako stoje gradonačelnički kandidati kada su u pitanju njihove politike vezane uz održivi promet - pješačenje, bicikliranje i javni gradski prijevoz.
Na web stranici objavljena je anketa za 16 hrvatskih gradova kako bi se građani mogli izjasniti jesu li im politike održivog prometa važne te za kojeg kandidata smatraju da promovira bicikliranje.
Anketa je otvorena do ponedjeljka 8.3. u ponoć, a stanovnici Zagreba, Varaždina, Osijeka, Splita, Rijeke, Zadra, Šibenika, Dubrovnika, Vukovara, Vinkovaca, Pule, Bjelovara, Velike Gorice, Slavonskog Broda, Karlovca i Siska mogu anonimno ispuniti anketu za kojeg kandidata bi glasali ako im je tema održivog prometa jedna od najvažnijih politika.
Budući da se već mnogo kandidata i kandidatkinja izjasnilo i najavilo moguću kandidaturu, u sljedećih Sindikat će anketirati i njihova stajališta. Provjerit će imaju li u svojim političkim programima teme koje se tiču politika održivog prometa.