Konkurenti rastu /

Konzumov tržišni udio prepolovljen: njemački giganti postaju lideri

Image
Foto: Miranda Čikotić/PIXSELL

Konzum je i dalje najveći trgovački lanac, ali njegov tržišni udio smanjen je s gotovo 40 na samo 20 posto, dok konkurencija bilježi dvoznamenkaste stope rasta

7.8.2017.
12:39
Miranda Čikotić/PIXSELL
VOYO logo

Najveća konkurencija Agrokorovoj perjanici je Lidl, koji se sasvim približio Konzumu, a s Kauflandom, koji je također u vlasništvu Schwarz grupe, zajedno drži lidersku poziciju, donosi Slobodna Dalmacija.

Maloprodaja u Hrvatskoj iz mjeseca u mjesec bilježi rast, što na godišnjoj razini iznosi čak 7,8 posto. A na drugoj strani Konzum ima negativne stope. Najgore brojke za Konzum su pad u prvih sedam mjeseci ove godine koji iznosi barem šest posto, te na drugoj strani dvoznamenkasti rast konkurencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Konzum, dakle, više ni izbliza nije tržišno dominantan. Osim Schwarz grupe, ozbiljan konkurent je Spar, koji je treći trgovački lanac po veličini u Hrvatskoj, i to nakon strahovitog rasta poslovanja u posljednje vrijeme. K tomu, Spar je lanac koji najviše investira, stalno otvarajući nove dućane, dok će Konzum vjerojatno morati zatvoriti dio.

Takvi trendovi će se nastaviti, stoga će Lidl i Kaufland postati čvrsti broj 1 u regiji, Spar će biti na drugom mjestu, a Konzum tek na trećem, zaključuje Slobodna Dalmacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike