Najveća konkurencija Agrokorovoj perjanici je Lidl, koji se sasvim približio Konzumu, a s Kauflandom, koji je također u vlasništvu Schwarz grupe, zajedno drži lidersku poziciju, donosi Slobodna Dalmacija.
Maloprodaja u Hrvatskoj iz mjeseca u mjesec bilježi rast, što na godišnjoj razini iznosi čak 7,8 posto. A na drugoj strani Konzum ima negativne stope. Najgore brojke za Konzum su pad u prvih sedam mjeseci ove godine koji iznosi barem šest posto, te na drugoj strani dvoznamenkasti rast konkurencije.
Konzum, dakle, više ni izbliza nije tržišno dominantan. Osim Schwarz grupe, ozbiljan konkurent je Spar, koji je treći trgovački lanac po veličini u Hrvatskoj, i to nakon strahovitog rasta poslovanja u posljednje vrijeme. K tomu, Spar je lanac koji najviše investira, stalno otvarajući nove dućane, dok će Konzum vjerojatno morati zatvoriti dio.
Takvi trendovi će se nastaviti, stoga će Lidl i Kaufland postati čvrsti broj 1 u regiji, Spar će biti na drugom mjestu, a Konzum tek na trećem, zaključuje Slobodna Dalmacija.