kontinentalni turizam kaska / Kliman: 'Rekordna sezona nije iznenađenje, no problem je što je 98 posto prometa ostvareno na obali'

'Najveći problem je što se 98 posto turizma odvija na Jadranu, to nas mora zabrinuti ali i predstaviti nam izazov', smatra Kliman

8.8.2016.
18:38
VOYO logo

Hrvatska je na vrhuncu jedne od najuspješnijih turističkih sezona u povijesti. Nakon produljenog vikenda u Hrvatskoj je ostvareno gotovo tri milijuna noćenja.

Image
Istra blista /

Hrvatska na vrhuncu jedne od najuspješnijih turističkih sezona u povijesti: ostvareno gotovo tri milijuna noćenja

Image
Istra blista /

Hrvatska na vrhuncu jedne od najuspješnijih turističkih sezona u povijesti: ostvareno gotovo tri milijuna noćenja

Gost RTL-a Danas bio je ministar turizma Anton Kliman, koji je govorio o rekordnoj sezoni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministre, mnoge se rekorde predviđalo, ima li iznenađenja, kako onih pozitivnih tako i negativnih?

Pozitivnih nema, mi smo najavljivali najveću sezonu ikad, to se upravo i dešava. Bili smo zabrinuti početkom šestog mjeseca zbog vremena, i tu su nam bili kampovi podbacili, što je sasvim normalno, no to se brzo izbalansiralo i već krajem šestog mjeseca je sve izgledalo super, brojke su narasle.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stalno govorimo o rekordima, najboljim brojkama, koliko je turista u Hrvatskoj? 

Jučer smo prema E-Visitoru imali milijun noćenja, to je već postala konstanta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vi ste iz istre, u čemu je tajna Istre da su redovito rekorderi, čak daleko bolji od Dubrovnika?

Istra je dugo radila na razvoju turizma, i otpočetka je bila predvodnica turističkog 'booma' u Hrvatskoj, međutim imamo dobre pokazatelje i u Dalmaciji, sve ide ka izvrsnosti i to je jedna deviza za hrvatski turizam. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako stojimo na kontitnentu, Zagreb vrtoglavo raste, na svakom uglu turisti, brojke?

Kontinent se nažalost nije razvijao sukladno očekivanjima, no zato u ministarstvu turizma pripremamo nekoliko proizvoda koji će sigurno obilježiti budućnost, jedna od njih je i najavljivana Crokartica koju ćemo predstaviti u nekoliko sljedećih dana kao jedan sveobuhvatni projekt razvoja domaćeg turističkog proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zašto ona već nije uvedena, najavljivali ste je i ranije?

Mi smo tek šest mjeseci u pogonu, to je jedan kompleksan proizvod oko kojeg ima puno posla. To je jedan projekt koji će uvelike pomoći i domaćem turizmu, ali moramo ga razviti kako spada, pa tek onda pustiti u pogon.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ima li kakvih zanimljivih kretanja i brojki s domaćim turistima, može li se njih uopće korektno pobrojati jer znamo da se mnogi ne prijavljuju?

Nije to baš tako jednostavno, najveći je problem upravo ta naša kultura neprijavljivanja. No sustav E-Visitor sve više funkcionira i sigurno će dovesti sve pokazatelje ubrzo u red. Najveći problem je što se 98 posto turizma odvija na Jadranu,  to nas mora zabrinuti ali i predstaviti nam izazov. Mi imamo prekrasnu obalu i imamo sve preduvjete da budemo jedna od najboljih turističkih destinacija Europe. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo