SAD JE SVE JASNO / Kako je moguće okrenuti 50 janjaca, oblijepiti grad plakatima i tvrditi da ništa nisi potrošio

Image
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

DIP je dao upute o tome što se podrazumijeva pod troškovima izborne kampanje, a to nikako ne znači da se oni odnose samo na razdoblje kad je kampanja službeno počela, nego i prije i poslije izbora.

19.5.2017.
9:25
Ivo Cagalj/PIXSELL
VOYO logo

Željko Kerum kampanju za splitskog gradonačelnika započeo je okretanjem 50 janjaca na ražnju. No, ti janjci ne spominju se u privremenom izvješću o financiranju političkih aktivnosti i izborne promidžbe, što su ga kandidati dužni prijaviti sedam dana prije izbora. U izvješću nema ni plakata sadašnjeg zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića. Bandić bi imao pravo potrošiti milijun kuna za izbore. Nije prijavio niti kunu, kao ni njegova lista u Osijeku, Vukovaru, Velikoj Gorici, Drnišu i Đakovu, ali u Zagrebu za Skupštinu jest 132.000 kuna, piše Slobodna Dalmacija.

Željko Kerum u Splitu bi imao pravo potrošiti do 600.000 kuna, a i sam je bio iznenađen što su rubrike u izvješću prazne, što sugerira da je nešto novca uložio u kampanju. I Mostovci - Nikola Grmoja, Miro Bulj i Miroslav Šimić također tvrde da oni kao kandidati nisu potrošili ništa, ali jesu liste kandidata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bruna Esih može se pohvaliti sa 210.000 kuna, ali ima problem zato što je prijavila donacije bez konkretnih imena i prezimena, a zakon ne tolerira anonimne donatore. 

No, postavlja se pitanje kako je moguće imati nula kuna troškova u kampanji?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Slavko Kojić, koji je u stranci Milana Bandića zadužen za izvješća, objasnio je to činjenicom da je izvješće napisano samo za razdoblje kampanje, od 8. do 13. svibnja. "Imali smo troškove, ali nisu stigli računi. Ono što je potrošeno prije, ne treba prijaviti jer nije bilo u službenoj kampanji", objasnio je Kojić.

S time se ne bi složio predsjednik Državnog izbornog povjerenstva Branko Hrvatin koji podsjeća da je DIP već dao upute o tome što se podrazumijeva pod troškovima izborne kampanje, a to nikako ne znači da se oni odnose samo na razdoblje kad je kampanja službeno počela, nego i prije i poslije izbora, piše Slobodna Dalmacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo