SPONA KOPNA I ČIOVA / Je li to moguće: most vrijedan 230 milijuna kuna će biti prenizak, a samim time i beskoristan?

Koliko je važan projekt most kopno Čiovo najbolje govori činjenica da se na njemu radi u tri smjene. No, je li rad uzaludan

7.10.2016.
19:02
VOYO logo

Visina budućeg mosta koji će povezati kopno s Čiovom, smanjena je na zahtjev konzervatora - da se ne naruši vizura grada Trogira. No, može li to u budućnosti utjecati na njegovu fukncionalnost, malo tko u gradu vjeruje...

Investitor Hrvatske ceste tvrde da most nije prenizak, a to potvrđuju dvama inspekcijskim nadzorima EU koja je većinom i financirala ovaj važan infrastrukturni projekt.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pri izradi projekta, određena je konstrukcija mosta koja je niža od ostalih mostova, međutim ponavljamo kako je ista izrađena unutar zadanih uvjeta, a sukladna izvedbenim projektima. Imajući u vidu zadanu niveletu, utjecaj mora i valova, projekt je ispravno predvidio izgradnju „školjere“ ispred samog upornjaka. Uloga školjere (krupni kameni blokovi) je razbijanje nadolazećeg vala i smanjenje njegove energije", priopćili su iz HC-a.

Most koji bi trebao rasterititi Trogir od prometnih gužvi bit će dug 521 metar, a s obzirom da je njegova vrijednost s pristupnim cestama oko 230 milijuna kuna, gradske vlasti ne sumnjaju u kvalitetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Postoje izvođači radova i projektanti koji su vjerujem vodili računa o svojoj struci i aposlutno nisu došli do takve greške", uvjeren je zamjenik gradonačelnika Trogira Radovan Slade Šilović.

Iz Hrvatskih cesta napominju da bi u slučaju potopa veći dio Trogira se našao pod vodom, jer je visinska kota rive niža od stupova i upornjaka samog mosta. No, s druge strane, stručnjaci napominju da razina mora u posljednih 20 godina raste pet puta bržim intezitetom nego ranije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Skriveno u raju
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo