MEĐUNARODNO ISTRAŽIVANJE /

Što stranci traže u Hrvatskoj, a što u Srbiji

Googleovo automatsko završavanje riječi može biti vrijedan istraživački alat.

25.4.2015.
8:19
VOYO logo

Ekipa s financijskog bloga Fixr.com jednostavno je u tražilicu ukucala "How much does * cost in Mauritanija" i gledali što im Google predlaže umjesto zvjezdice. U slučaju spomenute Mauritanije, tražilica im je sugerirala "Koliko košta rob u Mauritaniji". No rezultati ni za druge zemlje nisu bili ništa manje šokantni.

Primjerice, dok većinu zanima koliko košta patent u SAD-u, ili putovnica u Kanadi, u Meksiko se odlazi na liposukciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Južnoj Americi osim cijene života u većini zemlja, iskaču Čile sa kolom, Argentina s pivom, a u Brazilu je najzanimljivija cijena prostitutke.

No u Europi postaje zanimljvo. Cijena prostitutke najtraženija je u Letoniji, Urajini i Bugarskoj, u Albaniji se traži operacija nosa, U Irskoj sprovoda, a u Rusiji cijena letenja MiG-om.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok strance najviše zanima koliko u Hrvatskoj košta kava, kod Srba iz zanima pivo.

Osim cijene auta, šutovanja krava i naravno, prostitutki u Aziji su najzinimljivije deve. Iskače Iran, za kojeg se stranci pitaju "koliko u Iranu košta bubreg"

U Africi uglavnom se traže hrana i piće, dijamanti – i robovi.

Dok je za Novi Zeland najtraženija cijena vazektomije,u Australiji se ironično najviše traži umjetna oplodnja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo