MEĐUNARODNO ISTRAŽIVANJE / Što stranci traže u Hrvatskoj, a što u Srbiji

Googleovo automatsko završavanje riječi može biti vrijedan istraživački alat.

25.4.2015.
8:19
VOYO logo

Ekipa s financijskog bloga Fixr.com jednostavno je u tražilicu ukucala "How much does * cost in Mauritanija" i gledali što im Google predlaže umjesto zvjezdice. U slučaju spomenute Mauritanije, tražilica im je sugerirala "Koliko košta rob u Mauritaniji". No rezultati ni za druge zemlje nisu bili ništa manje šokantni.

Primjerice, dok većinu zanima koliko košta patent u SAD-u, ili putovnica u Kanadi, u Meksiko se odlazi na liposukciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Južnoj Americi osim cijene života u većini zemlja, iskaču Čile sa kolom, Argentina s pivom, a u Brazilu je najzanimljivija cijena prostitutke.

No u Europi postaje zanimljvo. Cijena prostitutke najtraženija je u Letoniji, Urajini i Bugarskoj, u Albaniji se traži operacija nosa, U Irskoj sprovoda, a u Rusiji cijena letenja MiG-om.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok strance najviše zanima koliko u Hrvatskoj košta kava, kod Srba iz zanima pivo.

Osim cijene auta, šutovanja krava i naravno, prostitutki u Aziji su najzinimljivije deve. Iskače Iran, za kojeg se stranci pitaju "koliko u Iranu košta bubreg"

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Africi uglavnom se traže hrana i piće, dijamanti – i robovi.

Dok je za Novi Zeland najtraženija cijena vazektomije,u Australiji se ironično najviše traži umjetna oplodnja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo