Ispravak netočne informacije: 'Nije bilo drame na letu Croatia Airlinesa'

Croatia Airlines zatražila je objavu ispravka objavljene informacije.

23.12.2014.
14:53
VOYO logo

Croatia Airlines d.d. iz Buzina, Bani 75/B očitovala se na tekst objavljen na Net.hr-u 17. prosinca 2014. godine pod naslovom "Drama na letu Croatia Airlinesa: Umjesto u Dubrovnik morao sletjeti u Split" koju je Net.hr prenio s Dubrovačkog dnevnika.

Njihovo očitovanje prenosimo u cijelosti:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

1. Netočan je navod naslova teksta i samog teksta kako se dogodila "drama na letu Croatia Airlenesa". Dana 17.12.2014. let iz Zagreba u Dubrovnik preusmjeren je u Split zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta iznad dubrovačkog područja. Let je obavljen uspješno i sukladno najvišim sigurnosnim standardima te nisu zabilježene nikakve panične reakcije putnika ili slično, a što bi ukazivalo na bilo kakvu "dramu".

2. Netočan je i tendenciozan navod članka da je zrakoplov "morao sletjeti u Split". Ovo iz razloga jer čitatelje navodi na pogrešan zaključak kako je bila riječ o prisilnom slijetanju, odnosno slijetanju u nuždi, a što ovdje nije bio slučaj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

3. Netočan je navod članka "koliko je situacija bila ozbiljna govori i činjenica da su hitne službe, vatrogasci i Hitna pomoć bili na pisti kada je avion konačno sletio". Niti jedna od navedenih službi nije bila angažirana. Za takvo što nije bilo nikakvog razloga, a što je jasno potrvdila i Zračna luka Split.

Stoga, radi potpunog i pravodobnog informiranja javnosti, a temeljem čl. 40 i 41. Zakona o medijima, traži se objava ovog ispravka objavljenih informacija na istom ili istovrijednommjestu programskog prostora i na isti ili istovrijedan način na koji je bila objavljena informacija na koju se ispravak odnosi.

U Zagrebu, 22. prosinca 2014.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo