Teleoperater A1 Hrvatska objavio je u petak navečer kako su otklonjene sve teškoće u pristupu web sadržajima za sve korisnike A1 mobilnih i fiksnih usluga koje su imali tijekom dana.
Zbog teškoća zamijećenih danas u 17.35 sati bilo je otežano pristupanje sadržajima na webu za sve korisnike A1 mobilnih i fiksnih usluga.
"Uzrok je internetski napad s više računala (DDoS) od kojeg smo štitili svoje korisnike zbog čega je došlo do otežanog korištenja web usluga", ističe se u priopćenju Korporativnih komunikacija A1 Hrvatska d.o.o.
"Zahvaljujući brzoj intervenciji naših stručnjaka, promet je većim dijelom uspostavljen u manje od jednog sata. Za vrijeme trajanja teškoća niti u jednom trenutku nije bilo prekida ostalih telekomunikacijskih usluga. Iskreno se ispričavamo svim korisnicima koji su imali teškoća u korištenju naših usluga", dodaje se u priopćenju.
Korisnici A1 mreže Hrvatska u petak kasno popodne i navečer u cijeloj Hrvatskoj imali su otežan pristup internetskim sadržajima putem fiksne i mobilne mreže.