Bez putovanja, bez novca /

Htjeli na skijanje, a agencija otišla u stečaj: Svaki mjesec skidaju im rate s računa, a putovanje je otkazano

Image
Foto: Thinkstockphotos.com

Turistička agencija 'Kompas' otišla je u stečaj, a više od 2.000 građana ostalo je oštećeno za iznos uplaćenog putovanja

20.11.2018.
8:21
Thinkstockphotos.com
VOYO logo

Pokrenut je zahtjev za pokretanje stečaja u turističkoj agenciji "Kompas", a osim njihovih zaposlenika, oštećeni su i korisnici njihovih usluga. 

Riječ je o više od dvije tisuće građana koji su uplatili novac za različita putovanja, a u posljednje vrijeme najveći broj građana uplatio je odlazak na skijanje. Pošto je firma predala zahtjev za stečajem, građani nikako ne mogu otići na putovanje, a unatoč tome im redovito na naplatu stižu rate za neisporučenu uslugu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Storniranje nije moguće

Tako su brojni prigovori oštećenih građana stigli i do udruge "Splitski potrošač".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Točno je, ljudi nam se žale da im banke "sjedaju" svaki mjesec na račun i boli ih što im se skidaju tisuće kuna za nešto što nisu uopće konzumirali, a niti će, kako stvari stoje. Iz banaka, pak, poručuju da se te transakcije ne mogu stornirati. U svakom slučaju, putnici, odnosno oni koji su to trebali biti, teško će svoja potraživanja naplatiti iz stečajne mase "Kompasa", kazali su iz udruge "Splitski potrošač".

Osigurana svota u slučaju stečaja agencije "Kompas" za razdoblje između srpnja 2018. godine do srpnja 2019. godine iznosi samo 300 tisuća kuna. To neće biti dovoljno da se svim građanima vrati novac. No, zašto je polica ugovorena na tako malu svotu iz turističke agencije nije objašnjeno. 

VEZANE VIJESTI:

U Privrednoj banci Zagreb, Amex-ovom partneru u Hrvatskoj, ističu kako oni ne mogu preuzeti odgovornost za "Kompasovu" neisporuku usluge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kazali su kako zbog otkaza putovanja i najave stečaja "Kompasa", određeni broj korisnika American Express kartica javio se u PBZ Card sa zahtjevom za storniranjem transkacija koje su platili, a vezano uz usluge "Kompasa" koje nisu realizirane. Sukladno ugovoru koji su korisnici potpisali s "Kompasom", korisnici se moraju obratiti osiguravatelju s kojim je turistička agencija sklopila ugovor o osiguranju za slučaj platne nemogućnosti ili stečaja organizatora putovanja. 

Korisnici Diners kartice ipak su malo bolje prošli. Naime, putnička agencija DC "Travel" d.o.o. u vlasništvu Erste Card Cluba, bila je posrednik pri prodaji nekoliko "Kompasovih" putnih aranžmana te su iz tog razloga donijeli odluku da svojim klijentima, koji su kupili svoj putni aranžman posredstvom DC "Travela", u jednakoj vrijednosti ponudi neki drugi putni aranžman u organizaciji DC "Travela", poručili su za Slobodnu Dalmaciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, što je sa svim građanima koji su aranžmane ugovarali direktno s "Kompasom"? Radi se o ugovornom odnosu između putnika i "Kompasa" te odštetu moraju tražiti od "Kompasove" osiguravajuće kuće - "Euroherca".

Nažalost, oni koji nisu imali sreće pa su svoje skijanje planirali preko posrnule turističke agencije, rate će i dalje stizati na naplatu, a odštetu možda nikad ne dobiju. 

Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo