Iz agencije Atlas ističu da unatoč visokom rastu prodaje skijaških aranžmana u zadnje vrijeme, ipak procjenjuju da će porast do kraja sezone biti nešto manji, oko 20 posto, jer su ove godine i puno ranije nego prije objavili ponudu, pa su i rezervacije i prodaja krenuli ranije. Voditeljica Atlasovih korporativnih komunikacija Nikolina Frklić u razgovoru za Hinu ističe da je za sada teško predvidjeti hoće li slijedom porasta prodaje iz Hrvatske ove godine na skijanje više građana nego prije, jer je do točnog podatka o broju skijaša praktički nemoguće doći.
Do sada se broj putnika iz Hrvatske na skijaške destinacije u inozemstvu najčešće procjenjivao na otprilike 150 do 200 tisuća, s tim da osim preko agencija veliki dio njih putuje i u individualnoj i/ili organizaciji sportskih klubova, udruga i drugih.
Cijene slične lanjskima
Za cijene kažu da su slične lanjskima te da se najviše traže tjedni aranžmani i oni u vrijeme zimskih školskih praznika u Hrvatskoj, uz napomenu da se kao i prije u kreiranju ponude velika pažnja posvetila glavnom hrvatskom skijaškom tjednu, od 3. do 10. siječnja.
Porast prodaje od oko 25 posto bilježe i u zagrebačkoj agenciji Kompas, čiji direktor Ivan Pukšar naglašava da je to trenutno i jedino 'svjetlo na kraju mračnog tunela', posebno zbog visokih troškova, poreza i naknada. Osim Austrije i Italije, koje nose najviše bukinga, tu je i Slovenija, koja uglavnom stagnira na oko 15 posto udjela, a ostalo otpada na Francusku, dok primjerice za Bosnu i Hercegovinu i Srbiju nema zanimanja unatoč povoljnijim cijenama.