HDZ ima Angelu Merkel, SDP Fransa
Timmermansa, a "Možemo" vjeruje da bolje može s
Pamelom Anderson.
Upravo je ta poznata glumica Baywatcha i Playboyeva zečica dala
potporu toj političkoj platformi što je ujedno i daleko
najzabavnija stvar koja se dogodila u dosadašnjoj kampanji za
europske izbore.
Dopustite mi da vas iznenadim jednom hrvatskom riječju punom nade
(hint-Europski izbori) - možemo! Napisala je to na svom Twitter
ova bivša američka zvijezda.
Takvu – prekooceansku - podršku platforma Možemo nije mogla ni sanjati.
"Upoznao sam je dok sam studirao na Cambridgeu održivi razvoj, ona je održala govor o klimatskim promjenama i pravima životinja i tada smo se upoznali. Ali nismo bili u kontaktu tako da me malo iznenadila ova podrška, rekao je to kandidat na izborima za Europski parlament, sada slavne platforme "Možemo" Tomislav Tomašević
Hrvati manje zainteresirani
I dok podrške stižu iz tisuću ukilometara udaljenog SAD-a, Hrvati baš za europarlamentarne izbore nisu zainteresirani.
"Velika većina ljudi u Hrvatskoj se bave svojim životom i europska pitanja gotovo nikome nisu u prvom planu. I kad pogledate ukupan narativ kad se govori o Europskoj uniji govori se samo o Fondovima EU jer je to jedan novi spasitelj kojeg svi izgleda stalno čekamo.
Vrijeme je za adute iz rukava. HDZ ima čvrsto, uigrano biračko tijelo, pa nema smisla ni potrebe da izmišljaju toplu vodu nego idu od mjesta do mjesta. Stisak ruke, čašica razgovora..", govori komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić.
Pomno isplanirane kampanje
A tako i jest. Unatoč slabom interesu građana, političari
provode pomno isplanirane kampanje.
"Dosta smo prisutni na terenu, dosta smo prisutni u svim Hrvatskim županijama, za sada smo ih prešli više od pola, želimo doći u svaki kraj Hrvatske", rekao je HDZ-ov kanditat Karlo Ressler.
SDP po mandate koje mu predviđaju ankete ide s najjačim imenima koje je mogao skupiti. Njihova kandidatkinja Mirela Holy za samu završnicu kampanje planira ulične izložbe gdje će, pomoću panoa predstavljati djelove programa te izravno komunicirati s ljudima.
Špicenkandidati
Ipak, najvažnije karte se tek izvlače. HDZ-ov adut je i Angela Merkel, a i HDZ i SDP najavljuju dolazak svojih špicenkandidata.
"Što ste manji to morate imati zamiljiviju, vidljiviju i bolju kampanju, kampanju koja privlači pozornost. Europske teme nisu shvatljive ljudima i to ne zato što oni nisu kadri shvatiti nego jednostavno zato što se njima ne bave.
Jer da će se još nekome ponoviti situacija s Pamelom Anderson – na to ne mogu računati"- naglašava stručnjakinja za komunikaciju.