Emil Tedeschi najveći pojedinačni donator inicijative Građani glasaju PROTIV

17.12.2013.
10:52
VOYO logo

Nije li zanimljivo da u zemlji gdje se gotovo dvije trećine glasača na referendumu izjasnilo protiv onoga što zastupa ova inicijativa, donatori te inicijative – Građani glasaju PROTIV – nisu nimalo uplašeni? I to pored svih napada na LGBT manjine, u kojima su oni premlaćivani, gađani ciglama i slično, a da se ne priča o šarolikim dobacivanjima na ulici – od mekog "Ua, pederu!" do hard-core "Ubi' pedera!"

Kako li tek sada smiješno zvuči isprika luksuzoljubive inicijative U ime obitelji, koja je poručila da su im na raspolaganju bili milijuni eura novca i rada u novčanoj protuvrijednosti, ali su zbog par nasrtaja na njihove štandove odlučili ne pokazati financije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među donatorima ukupno oko 133 tisuće kuna su i neka javnosti dobro poznata imena. Najizdašniji pojedinačni donator je Emil Tedeschi iz Atlantic grupe, koji je za inicijativu izdvojio 20.000 kuna. Poznata odvjetnica Vesna Alaburić, mentorica aktualnog ministra pravosuđa, pogurala je stvar s pet tisuća, a među donatorima su se našli i Alma Prica te Zvonimir Mršić.

"Ukupna prikupljena sredstva iznose 603.964,01 kunu, od čega na vlastita sredstva otpada 144.530,01 kuna, što su osigurale organizacije civilnoga društva CESI, Centar za mirovne studije, GONG, Domino, Zagreb Pride te Rode", priopćila je inicijativa. Najveći dio tog ukupnog iznosa otpada na donacije u naturi, od kojih je najveća bila nastup glazbenika na završnoj večeri u Zagrebu. Procjenjuje se na 100.000 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od DJ-a do hitne

Jednako transparentno objavljeni su i troškovi akcija – do lipe su pobrojali sve – od putovanja bendova na koncert, hitne pomoći koja je pazila na građane, emitiranje radijskih džinglova, DJ-a na završnoj večeri...

Ukupno 88 organizacija okupljenih u inicijativu Građani glasaju PROTIV ovime je postupilo u skladu s uputama Državnog izbornog povjerenstva i smjernicama Venecijanske komisije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pozvali su i kampanju U ime obitelji da objavi podatke o vlastitim prihodima i rashodima kako bi se izbjeglo dodatno srozavanje dostignutih standarda u transparentnosti financiranja političkih kampanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo