ide češljanje povjerenstva /

Dok radnicima dijele otkaze, čelnik Holdinga vozi Teslu C od 400.000 kn i dobiva naknadu putnih troškova...

Boris Sesar auto je kupio sam, ali mu Holding isplaćuje 8825 kuna bruto jer na posao ne dolazi službenim, nego vlastitim autom. Tomašević kaže: 'Ne vidim ništa sporno'

3.6.2022.
21:15
VOYO logo

"Danas je svjetski dan bicikala pa tom prilikom - sretan vam!", poručio je danas zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević.
Gradonačelniku ne plaćamo skupi auto, on se i dalje ponekad provoza na biciklu. Ali se zato njegov član uprave Holdinga Boris Sesar vozi u Tesli modela C.

To je, kažu, auto budućnosti, koji može voziti i sam, u tri sekunde dostiže brzinu od 100 kilometara na sat, košta 400.000 kuna. Kupio ga je Sesar sam. Međutim, Holding mu svaki mjesec isplaćuje 8825 kuna bruto jer na posao dolazi vlastitim automobilom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Radi se o naknadi za nekorištenje službenog automobila koji koristi član uprave, to sam sve već komentirao u Gradskoj skupštini, bila je tema na zadnjoj sjednici. Ne vidim tu ništa sporno", kaže Tomašević.

Image
zamjenica gradonačelnika /

Dolenec: 'Više od 100 zaposlenika Holdinga je prihvatilo operativne poslove'

Image
zamjenica gradonačelnika /

Dolenec: 'Više od 100 zaposlenika Holdinga je prihvatilo operativne poslove'

Ništa sporno gradonačelniku jer je odluku odobrio on. Ali zato Povjerenstvu za sukob interesa – je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Povjerenstvo odlučuje ispitati činjenice vezane za informacije u medijima o naknadama obveznika. I Povjerenstvo sada utvrđuje činjenice", kaže Nataša Novaković, predsjednica Povjerenstva o odlučivanju o sukobu interesa. Na pitanje, radi li se samo o Sesaru ili još nekome, odgovara: "U ovom trenutku samo gospodinu Sesaru."

Sesar, uz to, ima veću plaću od gradonačelnika. Iako, kako kažu iz Holdinga, manju nego njegovi prethodnici.
Oporbeni zastupnici u Skupštini tražili su sve ugovore i anekse novog rukovodstva na uvid.

Mario Župan, predsjednik zagrebačkog kluba zastupnika HDZ-a, kaže: "Navodno ta Tesla nije ni na njega, nego je na njegovo privatno poduzeće, pa faktički tu ima posla i za neke druge institucije. Sad, je li to uopće pravno i je li to krivično djelo?"

Iz odgovora Zagrebačkog holdinga nije jasno je li osobni automobil prijavljen na Sesara ili njegovu tvrtku, ali tvrde da je s naknadnom za korištenje privatnog automobila sve u redu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sad, super bi bilo da je to dio smanjenja troškova jer su, evo, baš jučer uručeni prvi otkazi u Holdingu. Ta agonija čekanja traje već šest mjeseci. Prvo je bilo dogovoreno 700 ljudi, pa 500,ono što je realizirano je za sada - 15. Kako nam javljaju neki, dio onih s popisa je na bolovanjima.

"I ljudi, koji bi trebali i koji ne bi trebali dobiti otkaz su pod takvim stresom da sve lošije rade i to je katastrofa za firmu", kaže Darko Kleinberger, koordinator Sindikata Zagrebačkog holdinga. I dok jedni sindikati tvrde - nakon svega odvjetnička društva će dobivati sporove, Kleinberger objašnjava - za sada nitko operativno važan za funkcioniranje nije nastradao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jedan dio tih ljudi mora ići, na žalost, samo oni toga nisu svjesni. U prvom valu otkaza ti su ljudi bili prvi", kaže Kleinberger.

A, zanimljivo, Boris Sesar je novu ispunjenu imovinsku karticu poslao baš danas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo