DOBRE VIJESTI IZ TURISTIČKIH AGENCIJA: /

'Sve veći broj klijenata želi na jesenska i zimska putovanja'

Image

'Vjerujemo da će svojim pristupom novonastalim okolnostima motivirati putnike u planiranju njihovih putovanja'

29.9.2020.
13:09
VOYO logo

Unatoč novim uvjetima života i pravilima koje "novo normalno" donosi, turističke agencije se susreću sa sve većim interesom klijenata za jesenskim i zimskim putovanjima. Kako prenosi eZadar, Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) pozdravlja inicijativu putnika kojoj su se turističke agencije u kratkom roku prilagodile te kreirale nove turističke programe, ali i uvjete putovanja u korist putnika.

"Prema informacijama naših članova interes za putovanjima, iako uz povećani oprez, i dalje postoji, što nas jako veseli. Većinom se radi o individualnim putovanjima i tradicionalnim skijaškim aranžmanima. Kako bi odgovorili zahtjevima klijenata, naši članovi su promptno prilagodili uvjete i način poslovanja te vjerujemo da će svojim pristupom novonastalim okolnostima motivirati putnike u planiranju njihovih putovanja", istaknuo je predsjednik UHPA-e Tomislav Fain.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
TURISTIČKE AGENCIJE NA KOLJENIMA; U posljednja dva mjeseca pad prihoda veći od 80%: /

'Ništa nam ne ide u prilog'

Image
TURISTIČKE AGENCIJE NA KOLJENIMA; U posljednja dva mjeseca pad prihoda veći od 80%: /

'Ništa nam ne ide u prilog'

Zbog pandemije bitno je osigurati povrat uplaćenih sredstava

Novi uvjeti poslovanja i pružanja usluga u okolnostima pandemije COVID-19 imaju za cilj osigurati povrat uplaćenih sredstava u slučaju otkaza putovanja uslijed onemogućenog dolaska u željenu destinaciju zbog restriktivnih mjera. Sve ključne informacije putnici mogu saznati od djelatnika turističkih agencija te ih UHPA poziva da im se obrate s povjerenjem, piše eZadar.

Image

"U agencijskom poslovanju uvijek je bilo najvažnije pravovremeno uočiti nove trendove i prilagođavati im se u što kraćem roku. U skladu s time, agencijski posao se kontinuirano mijenjao i prilagođavao zahtjevima tržišta i putnika. Na isti način smo pristupili i pripremama za turističku sezonu 2021. za koju definitivno vrijede nova pravila te je svakako poticajno da i naši klijenti i partneri imaju povjerenja u nas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedini način da ostanemo na tom putu jest pružiti putnicima sve informacije i sigurnost, kako na samom putovanju tako i u slučaju da se putovanje ne realizira. UHPA će u suradnji s resornim ministarstvom kao i s ostalim strukovnim udrugama nastaviti ulagati veliki trud u normalizaciju poslovanja kao i vraćanje povjerenja putnika, te nam je izrazito drago da to naši putnici prepoznaju i iskazuju sve veći interes za putovanjima", zaključuje Fain iz UHPA-e.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo