U SAD-u je 2008. godine u jednom trgovačkom centru, u stambedu pomahnitalih kupaca, smrtno stradao jedan prodavač. To nije bio izolirani slučaj zbog čega prodavači diljem SAD-a sada prolaze posebne edukacije za rad na crni petak.
No, unatoč prizorima na koje smo navikli, ludi popusti uvelike su se preselili i na online trgovine pa su scene iz američkih trgovina nešto pristojnije.
U Hrvatskoj ništa posebno
U Hrvatskoj, pak, Crni petak i nije neka velika stvar. Proteklog tjedna bili smo bombardirani reklamama o 'smiješno niskim cijenama', ali u stvarnosti je to daleko od američkih 90 posto popusta na LCD televizore ili laptope.
Rijetko koji proizvod ide na 79-90 posto popusta, a ostali su, kao i na redovnim sniženjima, do 40 posto. Mnogi potrošači kažu i kako se takve prilike koriste za plasiranje lošije robe.
Uvaljivanje 'kakice'
'U nas je to sasvim logično. Dok se politika i najavljeni zakoni ne poslože, mnogi koriste vakuum da potrošačima uvale kakicu', rekao je predsjednik Društva za zaštitu potrošača Hrvatske Igor Vujović za Večernji.