"Uvjerenja sam da će ova turistička sezona zabilježit ne više od 30 posto prošlogodišnjih rezultata i to je realno za očekivati", rekao je gradonačelnik grada Dubrovnika Mato Franković, javlja Dubrovački dnevnik.
Franković je mišljenja kako će iduća turistička sezona biti na 70 posto prihoda koji su ostvareni 2019. godine, dok je prema njegovom mišljenju realno za očekivati potpuni oporavak cijelog hrvatskog tržišta tek 2023. godine i povratak na rezultate iz 2019. godine.
"Najmanje ćemo izgubiti tri godine za povratak na rezultate iz 2019. godine", istaknuo Franković pojasnivši provođenje najavljene marketinške kampanje za koju će biti izdvojeno oko 14 milijuna kuna.
Naglasak na one najpogođenije
Franković je naveo kako su projekt pokrenuli Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednice, a riječ je o udruženom oglašavanju putem kojega će se izdvojiti značajna sredstva prema jedinicama lokalnih samouprava, posebno s naglaskom na one koje su najpogođenije.
"Jedne od najpogođenijih su aviodestinacije među kojima je i Dubrovnik koji će se oglašavati zajedničkim sredstvima kroz program koji će koštati 14 milijuna kuna. Taj iznos smo procijenili na osnovu aviokompanija koje su iskazale interes. Više od 90 posto sredstava će kroz nacionalni fond udruženog marketinškog oglašavanja biti nadzirano od strane krovnih tijela, HTZ-a i Ministarstva. Grad Dubrovnik je obvezan u suradnji s TZ-om izdvojiti one avioprijevoznike koji su spremni letjeti do kraja prosinca. Jedan takav posao odrađen je u suradnji sa Zračnom lukom Dubrovnik, a među njima je i Croatia Airlines", kazao je Franković.
Naime, napravljen je popis avioprijevoznika, istaknuo je gradonačelnik, koji će nakon razgovora biti poslan Ministarstvu i HTZ-u. "Svi će imati jasnu obvezu naleta i duljine letova. Bit će benefita i novina oko destinacija koje još ne bih isticao jer su pregovori u tijeku. Bit će i dogovorene neke nove aviolinije s kojima Dubrovnik ranije nije imao direktnu vezu", najavio je gradonačelnik Mato Franković.