igranje na emocije / Brendiranje domaćih proizvoda: kako učiniti Hrvatsku prepoznatljivom u svijetu i otvoriti nova radna mjesta?

Kako stvoriti prepoznatljivost Hrvatske u svijetu, a u isto vrijeme pojačavati gospodarski rast i zapošljavanje u zemlji? U Hrvatskoj gospodarskoj komori kažu da je ključ u razvijanju domaće hrane kao snažnog globalnog branda

20.10.2016.
19:19
VOYO logo

Stručnjaci kažu da je brand emocija koju kupac vezuje uz proizvod ili državu, pa proizlazi da je upravo i emocija važan generator biznisa. S obzirom da  je hrvatska prehrabmena industrija glavni domaći izvozni motor, strategija brandiranja hrvatske hrane nameće se kao ključna vještina.

"Kupci u svijetu sve više cijene proizvode koji su na bazi tradicije. Ja to nazivam tri 'T' - teritorij, tradicija i tipičnost. Dakle, slavonski kulen sve to ima, ali uz to mora imati i vrhunsku kvalitetu", istaknuo je poduzetnik Tomislav Galović. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova formula uspjela je kulen progurati čak do Singapura, gdje su za njega, kao nešto egzotično i ukusno, spremni platiti jako puno. Taj novac onda otvara nova radna mjesta u Hrvatskoj.

Kulen je odličan primjer pravog razvoja branda. U Hrvatskoj mu jr cijena oko 250 kuna, u Londonu 60 funti, a u Singapuru čak 150 dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatska gospodarska komora okupila je stručnjake iz prehrambenog sektora kako bi pojačala vještine razvijanja domaće hrane kao branda. Tajne kako zadobiti emociju kupca na skupu su otkrili neki od najvećih domaćih majstora čiji brandovi u svijetu već imaju legendarni status.

"Važno je zapravo znati njegove navike pa kultura pa način konzumiranja hrane, pa strukturu i demografiju potrošača, je li potrošač živi u velikom gradu", pojašnjava Jasmina Ranilović iz Podravke. 

Zahvlajujući ovakvim strategijama Hrvatska izvozi milijarde dolara hrane. Najbolje se prodaje riba, šećer, umaci, proizvodi od mesa i kolači. Međutim, i dalje ipak puno više hrane Hrvatska uvozi nego izvozi tako da su i prehrambenoj industriji očito nužne jake i slojevite reforme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo