arti-201003120191006Vjekoslav Majetić, direktor grupe Dok-Ing, vratio se iz Ženeve. Tražen je, a i sam forsira poslovne razgovore. Automobilčić koji s jednom napunjenim baterijama prijeđe 250 gradskih kilometara, a po utrošku struje stoji desetinu troškova koje za istu kilometražu stvori golf s dizelskim motorom, mnogima je privlačan već zbog toga.
Njegov dizajner i konstruktor Igor Jurić radio je za Opel, pa se s Opelom i pregovara o serijskoj proizvodnji. Pregovara se i s drugim renomiranim proizvođačima. Da je u igri i Peugeot potvrdio je Večernjem listu i sam Majetić, koji ujedno dodaje da u vrijeme pregovora nije mudro imenovati sve zainteresirane. Uz Opel i Peugot ragovaraju s još četiri, a zadali su si razgovore s još dva velika proizvođača.
U Dok-Ingu imaju uhodan izvozni posao robotima za razminiranje. Ali automobil je nešto posve drugo – masovan proizvod koji osim upotrebljivosti i dopadljivosti mora imati i cijenu dostupnu tisućama kupaca.
Kada bi ga proizvodili manufakturno, stajao bi 30 tisuća eura, a ne bi ih mogli proizvesti koliko bi ga se tražilo. Domaća serijska proizvodnja ili suradnja s nekim od velikih, jedina su dva izbora. Trosjed XD proizveden industrijski mogao bi stajati 25 tisuća eura, pa i manje, ovisno o svjetskoj cijeni baterija.
Na pitanje Večernjaka zašto se ne bi prizvodio u Hrvatskoj, Majetić je rekao kako i oni to žele.
arti-201003030593006''Podupire nas HBOR, s čijih 80 milijuna kuna kredita financiramo tekuću proizvodnju za izvoz, a voljeli bismo znati bi li pokretanje domaće proizvodnje poduprla i Vlada. Na žalost, nemamo potporu poslovnih banaka za takav korak'', istaknuo je Majetić.
Na pitanje štite li strane banke uskraćivanjem kredita proizvodnju u vlastitim zemljama od budućeg konkurenta, Majetić je 'odgovorio' smješkom, dodavši da je to vrlo teška tema.