nova fronta /

Agresivna kampanja prebacila se na društvene mreže: Kandidati pjevaju, napadaju, trolaju...

Agresivna kampanja prebacila se na društvene mreže: Kandidati pjevaju, napadaju, trolaju...

20.6.2020.
15:05
VOYO logo

Predizborni plakati već su vidljivi na ulicama, ali većina političkih opcija je prvim danom kampanje krenula u agresivnu promidžbu i na društvenim mrežama i online platformama. 

Osnivaju se cijeli timovi koji montiraju videomaterijal, kandidati otkrivaju svoje hobije i crtice iz privatnog života, a napada se konkurencija. Tko i kako se oglašava na internetu, provjerio je Ilija Radić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Epidemiološke mjere možda neće dopustiti velike skupove pa su kandidati za saborske klupe punom parom krenuli u online kampanju. 

Mostu virtualnu kampanju vodi tim koji stoji iza podcasta njihove nove akvizicije Marina Miletića. Visoki produkcijski standardi koje su nametnuli donijeli su im više od milijun pregleda na Facebooku, ali to neće povećati troškove kampanje iznad planiranih milijun kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pa košta puno manje nego što će ove velike stranke uložiti u ovu kampanju, u jumbo plakate, u ostale načine oglašavanja. Većina ljudi je sada zapravo na društvenim mrežama, ne samo mladi, nego i starija populacija", rekao je politički tajnik Mosta Nikola Grmoja.

Osim spotova u kojima hvale sebe, plasirali su i seriju videa u kojima napadaju ili internetskim rječnikom "trolaju" konkurenciju.

A konkurencija zasad ne odgovara. HDZ je pokrenuo kampanju personaliziranih videa u kojima se čelni ljudi izbornih jedinica prikazuju u privatnom ozračju. Tako smo otkrili da i HDZ ima pjevača u svojim redovima. 

Žarko Tušek, HDZ-ov kandidat u III. izbornoj jedinici, piše kajkavske stihove na country melodiju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dosadašnji predsjednik Sabora Gordan Jandroković u šetnji prirodom pohvalio se sportskim umijećem iz mladih dana.

Restart koalicija je iz prvog predizbornog spota maknula političke lidere i novi početak za Hrvatsku zatražila prikazujući ribara, seljaka i poslovnjake.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na posljednjim predsjedničkim izborima Miroslav Škoro je prepoznao važnost online kampanje. Domovinski pokret je vrlo aktivan na društvenim mrežama, ali zasad objavljuju samo javne nastupe svojih kandidata. Troškovnik su već isplanirali - nadaju se da će potrošiti oko dva milijuna kuna.

 "Ja sam zasad najveći donator. Stavio sam milijun kuna unutra, nadam se da ćemo to moći vratiti", rekao je Škoro.

Jedan od prvih objavljenih predizbornih spotova bio je onaj SDSS-a. Oni su u videu nazvanom "Budi ono što jesi", za koji kažu da je nadahnut stvarnim događajima, prikazali novu normalnu svadbu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo