Na konferenciji koju su organizirali zastupnici Europske pučke stranke u srijedu u Europskom parlamentu o različitoj kvaliteti proizvoda na tržištu EU-a, hrvatska zastupnica Biljana Borzan žestoko se obračunala s predstavnikom brendova koji je tvrdio da je problem različite kvalitete lažna vijest (fake news), prenosi Glas Slavonije.
Proizvođači povukli proizvode lošije kvalitete
"Ako je HIPP nakon moga istraživanja povukao proizvod lošije kvalitete s hrvatskog tržišta, ako je Bahlsen u kekse s maslacem za istočno tržište nakon prozivki doista počeo stavljati maslac, ako je Pepsi Co. odlučio plasirati kvalitetniji zapadni proizvod na cijelo tržište, tko ste vi da tvrdite da je ovaj problem 'fake news'?" pitala je Borzan i ostala bez odgovora.
Na radionici je Borzan također pozvala kolege, među ostalima i iz Hrvatske, neka pučane uvjere da podrže pozitivne i potrebne promjene za potrošače. "Moje kolege i ja napravili smo niz istraživanja o ovoj temi, izborili smo se za 800 tisuća eura vrijedna europska testiranja, pišemo prvo izvješće o različitoj kvaliteti u Europskom parlamentu, i to sve prolazi dok većina EPP šuti. Prema amandmanima EPP-a na moje izvješće vidim da nemaju jedinstvenu poziciju i pozivam kolege koji razumiju ovaj problem da razgovaraju s njima”, rekla je Borzan. Podsjetila je i da je više od 80 posto građana u Hrvatskoj reklo kako se osjećaju građanima drugog reda zbog ovog problema.
Dvojna kvaliteta na jedinstvenom tržištu
STIGLI REZULTATI ISTRAŽIVANJA: Zaista dobivamo proizvode lošije kvalitete od Nijemaca, u hrenovke nam stavljaju ‘meso’ koje uopće nije meso
S njom se složila i voditeljica hrvatske EPP/HDZ delegacije Dubravka Šuica, koja je u priopćenju poslanom medijima izrazila zadovoljstvo činjenicom da je dugogodišnji rad zastupnika u Parlamentu urodio plodom.
“Europski parlament je glas građana Unije i mi zastupnici moramo konstantno raditi na poboljšanju prava naših građana. Ovaj tjedan sam uložila amandmane na izvješće o dvojnoj kvaliteti proizvoda na jedinstvenom tržištu u kojima sam naglasila važnost edukacije potrošača, javnog informiranja te zatražila nadoknadu štete potrošačima u slučaju kršenja njihovih prava”, izjavila je zastupnica Šuica.