nakon lavine kritika /

Uklonili križeve s fotografija Santorinija na prehrambenim proizvodima: zbog bijesnih kupaca se morali ispričati

Image
Foto: Screenshot (Twitter)

"Ispričavamo se ako smo nekoga uvrijedili. Dizajn pakiranja izmijenit ćemo što je prije moguće", stoji u priopćenju Lidla

6.9.2017.
17:11
Screenshot (Twitter)
VOYO logo

Njemački trgovački lanac Lidl ispričao se, nakon lavine kritika, zbog toga što je uklonio križeve s fotografija grčkog otoka Santorinija na svojim prehrambenim proizvodima.

Na pakiranjima linije grčkih proizvoda Eridanous, koja uključuje maslinovo ulje, mješavinu začina i baklave i jogurte, prikazane su poznate plave crkve na Santoriniju, ali bez križeva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ispričavamo se ako smo nekoga uvrijedili. Dizajn pakiranja izmijenit ćemo što je prije moguće", stoji u priopćenju Lidla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ideja dizajna nije bilo zauzimanje bilo kakvih svjetonazorskih stajališta, tvrdi Lidl.

Lidl je jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Europi. Upravlja s 10.000 trgovina u 27 europskih zemalja, a ove je godine otvorio prvu trgovinu u SAD-u.

Prije nekoliko dana je objavljeno kako je Dieter Schwarz, vlasnik Lidla, s 37 milijarda eura najbogatiji Nijemac. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Otkucaji srca
NOVA SERIJA
VOYO logo