LJUBLJANA - Slovenska orahnjača koju su proslavili papa Franjo i Melania Trump prodavat će se u SAD-u kao smrznuti desert, zahvaljujući poduzetniku iz Ljutomera Borutu Babiču, direktoru tvrtke IR Pharma i šefu projekta "The Potica goes to America", kako je nazvao svoju promotivnu kampanju osvajanja velikog američkog tržišta tom slasticom.
Tradicionalni bogati slovenski blagdanski kolač, vrlo sličan hrvatskoj orahnjači, postao je slavan i u svjetskim razmjerima kad je Papa 25. svibnja, prilikom audijencije za američki predsjednički par u Vatikanu, Melaniju šaljivo upitao čime hrani supruga, tj. hrani li ga poticom, čime je slovenskoj deliciji osigurao globalnu prepoznatljivost.
PROČITAJTE VIŠE:
>> Trump se ponovno osramotio tijekom službenog posjeta: ovog puta na udaru je bila francuska prva dama
>> Potica ili pizza? Papa Franjo i Melania Trump izgubljeni u prijevodu
>> Melania obećala: doći će u Sloveniju 'čim nađe vremena'
Babič svojim budućim američkim kupcima obećava da će "The Potica" koju za njega peče partnerska firma Sastela, imati isti okus kakvog se sjeća papa Franjo, kad su ga njome počastili prijatelji, argentinski Slovenci, dok je živio u rodnom Buenos Airesu.
"The Poticu" ćemo u SAD-u prodavati kao duboko smrznuti proizvod jer su Amerikanci na to navikli, ali iz posve prirodnih sastojaka i bez konzervansa jer kupci na to tamo jako paze, kazao je Babič za novi broj ljubljanskog tjednika "Mladina".
Već imamo brend, ambalažu i prototip proizvoda kojim su se oduševili naši iseljenici u SAD-u, a uskoro očekujemo i dozvolu američke agencije za hranu i lijekove (FDA) da krenu prve pošiljke, kaže Babič.