"U proteklih deset godina uložili smo 200 milijuna eura u izgradnju hotela u Srbiji i regiji", izjavio je predsjednik MK Groupa Miodrag Kostić za Tanjug.
Kostić kaže kako se njihova ulaganja nisu vidjela na prvi pogled te kako su se sada istaknuli s otvaranjem hotela Sheraton u Novom Sadu. Kostić podsjeća i da je MK Group u posljednje dvije godine otvorio dva Kempinski hotela, jedan u Hrvatskoj, a drugi u Sloveniji.
"Naša orijentacija je područje jadranske obale, područje Crna Gore, Hrvatske, Slovenije i gradski hoteli. U ovom trenutku turizam u banjama ima neke svoje specifičnosti i ne bih rekao da nam je to prioritet", kaže Kostić, dodajući da ga zanimaju hoteli koji imaju 150 do 200 soba, javlja Poslovni dnevnik.
"Danas smo sigurno lider kada je riječ o hotelijerstvu, ne samo u Srbiji nego u cijeloj regiji. To jeste najmlađa grana u MK Grupi i mislim da će u budućnosti biti jedan od najbrže rastućih biznisa u okviru MK Groupa", ocjenjuje Kostić.