Izborna kampanja u Srbiji je preplavila Instagram, Facebook i Twitter, ali ne političkim programima i debatama već - selfijima.
Naime, ogroman broj (zaista ogroman - stotine tisuća) objava sadrže selfije s političarima, kako opozicije, tako i posebno vladajućih stranaka. I sami dužnosnici i kandidati, u želji za što većom medijskom eksponiranošću, pristaju na selfije, a slikaju ih i sami, i iz stranačkih prostorija, i s terena, i iz - kafića. Tako je nedavno postao viralan video iz malog mjesta Blace gdje se u kafiću pjeva pogrdno o predsjedniku Srbije Aleksandru Vučiću. Kasnije se ispostavilo da je u pitanju (sada već bivši) dužnosnik vladajuće stranke - Socijalista.
Hoće se svidjeti mladima?
Goran Jovanović, kolumnista i novinar, navodi da su selfiji pokazatelj "političke nekulture":
"Kao da se utrkuju tko će napraviti više selfija s predizbornih skupova. Ranije su to radili u uredima - nemate ni jednog nositelja javne funkcije u Srbiji da nema selfie iz ureda, često i kao sliku na profilu. Sada je to popularno i u kampanji, a mnoge političarke na političke skupove idu dotjerane kao za kafanu", objašnjava Jovanović.
Da će društvene mreže biti jedan od ključnih faktora u kampanji, a naročito u animiranju mladih da izađu na izbore, pokazuje i to što je kampanja predsjednika Vučića sada prisutna i na TikToku. Na profilu "Ja sam Aleksandar" predsjednik Srbije do sada ima 56 tisuća pratitelja i 25 "šaljivih" videoklipova.
POGLEDAJTE VIDEO: Srbija ima tri nova stadiona, Vučić najavio: 'Do prosinca 2026. imat ćemo i nacionalni, želimo finale Europske lige'