Ona je blogerica, poduzetnica i influencerica s desecima milijuna pratitelja. Chiara Ferragni već petnaest godina pažljivo gradi svoj besprijekorni imidž. Vlasnica je tri međusobno povezane tvrtke, a postala je i zaštitno lice brenda Lancome, no njen ugled je upitan otkako je na meti talijanskog državnog odvjetništva.
Naime, na zahtjev nacionalne Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja pokrenut je postupak protiv Ferragni zbog preklanjske prijevare i dovođenja potrošača u zabludu, piše Gloria, i to sve zbog blagdanske delicije. Talijanski proizvođač Balocco i Ferragni na tržište su lansirali božićni kolač Pandoro navodeći da je dio prihoda od prodaje namijenjen u humanitarne svrhe.
Sve zbog jednog kolača
Kolač je prodavan po cijeni od devet eura po komadu, dok je tržišna cijena usporedivih proizvoda iznosila svega 3,7 eura. Kupci su mislili da će dio prihoda završiti kod istraživačkog tima za liječenje zloćudnih bolesti kostiju u specijalnoj bolnici Regina Margherita u Torinu. Međutim, tužiteljstvo je u istrazi dokazalo da je kompanija uoči lansiranja proizvoda jednokratno donirala bolnici 50 tisuća eura, te da niti cent od prodaje kolača nije uplaćen na bolnički račun.
Chiara Ferragni i s njom povezane kompanije u državni proračun moraju uplatiti svu protupravno stečenu zaradu od 1,075 milijuna eura. Balocco je kažnjen s 420 tisuća eura. Ferragni se nakon objave presude brzo ispričala i obećala uplatiti milijun eura na račun bolnice, ali dio talijanske javnosti to smatra očajničkim pokušajem ublažavanja situacije.
The Ferragnez
Ferragni i njezina obitelj u Italiji su poznati kao The Ferragnez, a mediji ih tretiraju kao talijanske Kardashiane. Influencerica na društvenim mrežama često objavljuje i svog supruga te njihovo dvoje djece, a nedavno su se angažirali i njezini roditelji.
Vrijednost osobnog bogatstva Chiare Ferragni procjenjuje se na 19 milijuna eura.
POGLEDAJTE VIDEO: Influenceri su sve traženiji na tržištu. Otkrili smo čari ovoga posla i cijene objava na društvenim mrežama