Talijanka Chiara Ferragni pravi je primjer kako se iz hobija može pokrenuti posao od kojeg ćeš i živjeti. Ako pratite blogove i volite modu, sigurno ste čule za ovu tridesetogodišnju influencericu koja je 2009. pokrenula blog The Blond Salad.
Naravno da nije postala uspješna preko noći, već je morala svo svoje vrijeme posvetiti onome što voli. Njezin osjećaj za lijepo, dobar stil i strast za onim što radi prikupio joj je mnoštvo pratitelja i na blogu i na Instagramu te je postala cijenjena individua u svijetu mode i društvenih mreža.
Rođena je u talijanskoj Cremoni te je studirala pravo, no vrlo brzo je uvidjela da se jednostavno mora posvetiti modi. Već 2013. njezin blog više nije samo blog, već takozvani globalni outlet za posjetitelje, a otvorila je i e-shop gdje prodaje vlastitu kolekciju odjeće i obuće.
Njezina kolekcija se prodaje i u više od 300 fizičkih trgovina, a u svemu joj pomaže i njezina mlađa sestra Valentina Ferragni. Chiara trenutno živi u Los Angelesu i čeka prvo dijete te i dalje inspirira i osvaja modnu publiku, dizajnere i brendove.
Upravo ju je zato jedan od najvećih svjetskih beauty brendova Lancôme odlučio odabrati za svoje novo lice. "Vrlo sam uzbuđena zbog jedinstvene suradnje s Lancômeom. Obožavam ovaj brand još otkad sam odrastala u Cremoni. Kultni parfem Trésor bio je miris mojih tinejdžerskih dana. Cijenim vrijednosti i povijest ovog branda. Njegov ideal ljepote je poziv na sreću i vlastito ispunjenje, što je i moja krilatica. Ponosna sam što mi je zahvaljujući mojim pothvatima i utjecaju Lancôme povjerio ulogu muze“, objašnjava Ferragni.
Projekti na kojima će surađivati s ovim brendom su još uvijek tajni, ali ne sumnjamo da će se iz te suradnje roditi nešto novo, inovativno i cool.
"Suradnja s Chiarom Ferragni simbolizira našu želju da nadahnemo mlade žene i predstavimo im uzor s kojim se mogu poistovjetiti. Chiarina karizma na međunarodnoj razini čini je uzorom i utjelovljenjem snažnog duha i suvremenosti, što su vrijednosti koje Lancôme smatra veoma važnima. Ponosni smo na suradnju s ovom inspirativnom i utjecajnom ženom koja jednostavno zrači i utjelovljuje profinjeni spoj chic osobnosti i intelekta, potvrđujući da je sreća najbolji odraz ljepote", rekla je glavna direktorica Lancôme Internationala Francoise Lehmann.
Također, Chiara je ostvarila suradnju i s poznatim talijanskim brendom čarapa Calzedonia koje obožavaju i mnoge Hrvatice zbog kvalitete i zanimljivog dizajna. Ako voliš nositi cool hulahopke na dnevnoj bazi, inspiriraj se Chiarinim modnim kombinacijama.
Mrežaste čarape na metalik suknju
Crvena boja i crne mrežaste čarape - klasik koji nikada ne izlazi iz mode, a dodatan zanimljiv štih daje metalik odsjaj suknje i cool print na džemperu.
Čarape sa zvjezdicama govore za sebe
Na ove osebujne hulahopke ne treba ti nikakav kompliciran modni komad već nešto upečatljivo, a jednostavno. Baš kao što je ova lagana bluza, suknja na preklop i crne gležnjače.
Razigrane točkice su uvijek in
Pulover možeš nositi i kao haljinu ako je dovoljno dugačak, a hulahopke na točkice ga dolično nadopunjuju. Mala torbica u ruci i nešto niže gležnjače zaokružuju look.