Američka trgovinska komisija (FTC) javno je priopćila kako je otkriveno da je kineska tvrtka Vizio imala mogućnost špijuniranja korisnika svojih pametnih televizora i to zahvaljujući opciji Smart Interactivity, prisutnoj na preko 11 milijuna pametnih televizora te tvrtke.
Pomoću toga su mogli bilježiti navike korisnika bez dobivenog dopuštenja ili obavijesti. Također bi se pritom zabilježila IP adresa korisnika tih pametnih televizora.
No, kako je radio softver za prikupljanje podataka? Radio je na principu bilježenja odabranih piksela u svakom trenutku dok je televizor bio uključen. Pritom su uspoređivani s bazom popularnog sadržaja, bilo da se radi o filmovima, televizijskim serijama ili nećem trećem.
Štoviše, prikupljeni podaci prodavani su trećim stranama koji su ih pak koristili u marketinške svrhe za personalizirano oglašavanje.
Kako bi izbjegli veću parnicu, tvrtka je pristala platiti kaznu od 2,2 milijuna dolara.