Kako bi spriječio "serijske povrate proizvoda", Asos pokreće "crnu listu". Ovaj maloprodajni internetski div sve one koji više puta vraćaju proizvode kupljene preko njegove platforme, takozvane "sumnjive korisnike", pomno će pratiti, a u konačnici će im, napominju iz tvrtke, biti odbijen povrat novca, piše Mirror.
Kako napominju iz tvrtke, povrat novca bit će odbijen onima koji stalno vraćaju pošiljke ili onima koji imaju naviku nositi odjeću po dan-dva pa je odluče vratiti. Ima i onih koji nose odjeću pa ju vrate pod oznakom "nenošenog". Jednom kada ih uhvate bit će im blokiran račun, a i sam pristup Asosu, napominju iz ovog popularnog maloprodajnog lanca.
"Ako primijetimo obrazac vraćanja kupljenog ili posumnjamo da netko nosi naš proizvod pa ga onda vraća, deaktivirat ćemo korisnički račun te osobe", poručuju.
Isto će, kažu, vrijediti i za kupce koji naruče veliku količinu proizvoda, pa onda dio ili sve vrati. Iz tvrtke poručuju kako "Asos nije garderoba".
S druge strane, kako bi privukao veći broj korisnika, Asos je produžio vremenski period u kojem je dozvoljeno vratiti kupljeni proizvod s 28 na 45 dana. Točnije, ako svoju haljinu vratite unutar već uobičajenih 28 dana, dobit ćete povrat novca, a nakon toga Asos će vam dati poklon bon s iznosom koji ste potrošili pa ćete tu haljinu moći zamijeniti nekim drugim proizvodom ili proizvodima po istoj cijeni.
Novi su uvjeti, objasnili su u kompaniji, doneseni kako bi zaštitili proizvode i spriječili zloupotrebu sustava. Ipak, kritičari ih vezuju uz pad profita.