Air Serbia je otkazala brojne letove, uključujući i noćne letove koji su trebali biti u funkciji od 12. lipnja iz Beograda za Sarajevo. Noćni letovi za Sarajevo potpuno su ukinuti i ove sezone ih neće biti, dok će u drugom podnevnom valu biti sedam dnevnih letova, bez ijednog noćnog leta, piše regionalni avio portal Zamaaero.
Air Serbia je 26. svibnja u svoj sustav uključila noćne letove te najavila prve za 12. lipnja, zatim je to prolongirala na 1. srpnja, a sada su i potpuno otkazani. Prije dva dana, dodaje portal, otkazano je šest letova iz Beograda, uključujući oni za Atenu, Beč, Solun i Firencu.
Priopćenjem se javili tek nakon prosvjeda putnika
Nakon pritužbi putnika zbog otkazivanja letova, iz ove aviokompanije su priopćili i da je razlog otkazivanja letova sve veći broj nepovoljnih faktora, prije svega, kako navode, kasniji ulazak u flotu pojedinih aviona koji su bili planirani, tj. kao i kasniji izlazak s radova nekoliko zrakoplova zbog usporenog globalnog lanca opskrbe rezervnim dijelovima.
"U narednim danima može doći do promjene tipa zrakoplova koji je planiran za let, kašnjenja ili čak otkazivanja pojedinih letova. Međutim, nadležne službe srpskog nacionalnog avioprijevoznika kontinuirano prilagođavaju promet postojećim resursima kako bi da bude što manje odstupanja i da se promet odvija što više u skladu s planiranim redom letenja", poručili su iz zrakoplovne kompanije.
Dodali su kako čine sve što je u njihovoj moći da se promet normalizira.
Bivši direktor JAT-a: 'Oni nemaju ni jedan svoj zrakoplov, to se tako ne radi'
Jučerašnje otkazivanje letova Air Serbie i potpuni kolaps organizacije nisu se dogodili u zrakoplovstvu od Drugog svjetskog rata, izjavio je Predrag Vujović, bivši direktor JAT-a za srpski N1.
"Sve što se dogodilo jučer je nevjerojatno. Priopćenje Air Serbie je također nevjerojatno. Tvrditi da nisu stigli avioni koji prevoze putnike, a koji su iznajmljeni, je također nevjerojatno. Te tvrtke koje su trebale isporučiti avione Air Serbiji morale su obavijestiti na vrijeme, a obavijestile su jer to čine radi vlastitog ugleda. Samo priopćenje Air Serbiji je kasnilo jer su u tvrtki sigurno znali što se događa i sve se dogodilo ranije, prije subote navečer. Ali tek kada su putnici počeli otkrivati da su letovi otkazani ili kasne putem društvenih mreža, kada je nastala panika, onda je stiglo priopćenje", rekao je Vujović.
Objasnio je i da je ono što radi Air Serbia - iznajmljuje cijelu flotu - loše i da to nijedna druga kompanija u Europi ne radi.
" Air Serbia nema ni jedan vlastiti avion, cijela flota je iznajmljena. JAT je nekada posjedovao 70 posto flote. U europskim zrakoplovnim kompanijama taj omjer je 60:40 u korist vlastite flote. Kada iznajmljujete avion, plaćate puno više nego da ga samo jednom kupite. A iznajmljivanje aviona s pilotom je najskuplje", rekao je bivši direktor.