Donedavno, za vrijeme izbora gledali smo raskošne kampanje, susrete na tržnicama i na javnim mjestima. U ovoj kampanji toga će ipak biti manje.
"Jasno je da ćemo se fokusirati djelomično na digitalnu kampanju. Zasigurno ćemo ići u svaku županijsku organizaciju, posjet gradskim sredinama više nego drugima, ali obići ćemo cijelu Hrvatsku", rekao je Krunoslav Katičić, voditelj izbornog stožera HDZ-a.
"Plan je, vjerujem, ne samo naš, nego i sviju da postepeno dižemo intenzitet kampanje, pa tako u ovih zadnjih 2-3 tjedna praktički budu građani imali priliku stvarno čuti jasnu politiku svih stranaka, a onda naravno i SDP-a", rekao je Marko Krička, glavni tajnik SDP-a.
U stranci Možemo! ne misle gubiti vrijeme. U kampanju kreću od idućeg tjedna.
"Mi smo poznati po tome da smo s građanima na terenu, na štandovima, u interakciji s ljudima. To nam je jako bitno. Imat ćemo naravno i ciklokaravane, po čemu smo isto tako poznati", poručila je Jelena Miloš, Možemo!.
"Kampanja će biti argumentirana, pristojna, bez vrijeđanja i uvreda, fokusirana na brojne izazove koje imamo, ali i na brojne teme koje su nas ujedinile u EU", rekao je Valter Flego, IDS.
U fokusu će mnogima biti mladi, a oni koji su se i kandidirali jer žele biti glas mladih shvatili su da im trebaju i drukčiji pristupi.
"Društvene mreže su nam, naravno, veliki kanal komuniciranja, ali kroz proces prikupljanja potpisa skužili smo da treba ići na teren među ljude", rekla je Nina Skočak, prva na kandidacijskoj listi grupe birača.
Svaka lista u kampanji može potrošiti 530 tisuća eura. U HDZ-u kažu da ovaj put neće trebati kamion; Možemo! će se osloniti na ekološki prihvatljivije varijante.
"Mi smo svojim odgovornim postupanjem s financijama - zna se da su javno dostupni financijski izvještaji koji zasigurno mogu podnijeti ovu kampanju", rekao je Katičić.
"Kredit koji je dignut za parlamentarne izbore je ukalkulirao i potrošnju za EU izbore", objasnio je Krička.
"Sigurno ćemo potrošiti znatno manje nego na nacionalnim izborima, pa i zbog toga što je cijela Hrvatska jedna izborna jedinica", rekla je Miloš.
"Mi uistinu vjerujemo da dobra i kreativna kampanja ne mora biti skupa. Mi ćemo potrošiti minimum minimuma za neke materijale, ali generalno će to biti jako mali iznos", poručila je Skočak.
Zanimljivo je kako su za europske izbore sve kandidacijske liste zadovoljile žensku kvotu, pa i HDZ, iako tako nije bilo na parlamentarnim izborima.
Iz Domovinskog pokreta su poručili da će u kampanju krenuti kasnije jer im je fokus na pregovorima o saborskoj većini. Iz Mosta su - bez komentara.