UŽAS NA ZAPADNOM KOLODVORU /

Dječak poginuo u naletu vlaka, iz HŽ-a nam otkrili detalje: 'Sve upućuje na to da je...'

Iz HŽ-a su otkrili da strojovođi treba i 1500 metara da zakoči, ako i uoči nekoga na vrijeme na pruzi

Ivana Ivanda Rožić

Ivana Ivanda Rožić

Prati suđenja, najveće pravosudne afere, sigurnosne izazove u zemlji, nepravilnosti u policijskom sektoru

10.3.2025.
19:30
VOYO logo

U naletu vlaka na Zapadnom kolodvoru u Zagrebu u ponedjeljak poslijepodne život je izgubilo 14-godišnje dijete.

Kako doznaje RTL Danas, dječak je pretrčavao prijelaz, a prošao je ispod rampe koja je u tom trenutku bila spuštena. Vlak je trubio puno dulje nego uobičajeno, rekla nam svjedokinja koja radi u neposrednoj blizini.

Na teren su izišli policija, vatrogasci i Hitna pomoć. Promet je prekinut zbog očevida.

Image
OČEVID U TIJEKU /

Užas kod Zapadnog kolodvora u Zagrebu! Vlak naletio na dijete (14): 'Trubio je jako dugo...'

Image
OČEVID U TIJEKU /

Užas kod Zapadnog kolodvora u Zagrebu! Vlak naletio na dijete (14): 'Trubio je jako dugo...'

Glasnogovornica HŽ Infrastrukture Željka Miša u RTL-u Danas otkrila je detalje strašne tragedije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dječak od 14 godina se danas oko 14.30 provukao ispod spuštenog branika koji je najavljivao nailazak vlaka. Neoprezno je prelazio preko pruge. Prema neslužbenim informacijama, sve upućuje na to da je uz sebe imao mobitel i slušalice", rekla je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nastavila je kako su slušalice, mobiteli i kapuljače koje ljudi nose sve veći problem, naročito kad se dogode ovakve tragedije.

"Općenito, kad se događaju nesreće s mladima, često nose kapuljače na glavama. Možda ne bi na prvu rekli, ali kapuljače su veliki problem jer zaklanjaju pogled, ne možete vidjeti dobro lijevo-desno. Distrakcija, slušalice, mobiteli... sve više ima toga. Svako je u svom filmu, nije u svom prostoru i vremenu, i vrlo lako se može dogoditi trenutak nepažnje koji sve to skupa učini kobnim", rekla je Željka Miša.

Strojovođa koči i 1500 metara

Najvjerojatniji uzrok današnje tragedije je ljudski faktor, no s obzirom na to da se dogodila na jednom od najprometnijem križanju, na pitanje može li se još što napraviti po pitanju sigurnosti, odgovorila je: "Vi možete postaviti najmoderniju signalizaciju, najmodernije uređaje, polubranike i branike, koji su najviša razina sigurnosti na željezničko-cestovnim prijelazima u Hrvatskoj, ali ako ne postoji pažnja sudionika u prometu, ljudski faktor je ključan. Vidjeli ste da se ljudi često zavuku ispod rampe, zaobiđu spušteni polubranik, ljudi hodaju prugom ili uz nju, ne razmišljaju o tome da ne smiju prelaziti prugu bilo gdje, ne razmišljaju o opasnostima."

Navodi, jedini su način apeli i stalno ponavljati da treba biti oprezan. Dodala je da mnogi nakon nesreće kažu sami sebi da neće više ni sami neoprezno prelaziti prugu, ali da to brzo zaborave.

"Ali zaista kad naiđete na prugu, stvarno se zaustavite, pogledajte lijevo-desno, jedan pogled može spasiti život. Ako vas strojovođa uoči na pruzi, njemu treba do 1500 metara da zaustavi vlak, on jednostavno ne može tako brzo stati. Nemojte računati na to da će vas netko vidjeti", rekla je Željka Miša.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
stipendisti
NOVO
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
'KREĆU NOVE BORBE' /

Karačić uoči utakmice u Areni: 'Da ispratimo ove neke starce u zasluženu mirovinu'