LINIJA ZA KOTORIBU /

Ovog se vlaka ne bi posramili ni europski susjedi

U 11 sati 16 minuta sa zagrebačkog glavnog kolodvora u prvu redovitu vožnju krenuo je novi vlak kojeg su napravili Gredelj u stečaju i Končar. Stajao je gotovo 33 milijuna kuna, a oduševio je putnike na liniji Zagreb Kotoriba iako je vožnja trajalo puna četiri sata.

9.10.2012.
19:37
VOYO logo

Novi, udobni vlak zbunio je putnike na zagrebačkom  glavnom kolodvoru, koji su prvi put imali priliku provozati se prototipom dizelsko električnog motornog vlaka na putu do Kotoribe.

Ne bi ga se posramili ni europski susjedi, kažu stručnjaci. Maksimalna brzina mu je 140 kilometara na sat, ima 209 sjedećih mjesta, nisokopodan je, prilagođen invalidima, opremljen videokamerama ima zatamnjena stakla  i utičnice za struju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ponosni su na njega i proizvođači. Gredelj i Končar. Stečajni upravitelj Gredelja nada se da ovo nije zadnji vlak koji su proizveli. S američkim partnerima sastao se danas poslijepodne. U ovakvoj vožnji vlakom uživaju i Švicarci. Oni u prosjeku željeznicom putuju 47 puta na godinu. Hrvati samo 10 puta. Kažu i više bi da su pruge i vlakovi  bolji, a put kraći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo