FANTASTIČNE VIJESTI /

Opet ćemo imati rekordnu sezonu? U Hrvatskoj šest posto više noćenja nego lani!

Image
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Velike poraste u noćenjima bilježimo na dalekim tržištima kao što je primjerice japansko s porastom od 30 posto u noćenjima, korejsko s porastom od 43 posto u noćenjima ili američko s porastom od 41 posto u noćenjima

6.5.2015.
11:05
Grgo Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

Prema službenim podacima sustava turističkih zajednica na Jadranu i u Gradu Zagrebu, u razdoblju od siječnja do travnja ostvareno je 1,1 milijun dolazaka što predstavlja porast od 8 posto te više od 3 milijuna noćenja što predstavlja porast od 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Strani su turisti ostvarili 845 tisuća dolazaka što predstavlja porast od 8 posto i 2,4 milijuna noćenja što predstavlja rast od 5 posto u odnosu na prva četiri mjeseca 2014. godine. Domaći turisti također bilježe rast u dolascima od 8 posto te u noćenjima od 11 posto.

„Rast od osam posto dolazaka u razdoblju siječanj-travanj te rast od šest posto noćenja vrlo je dobar rezultat koji najavljuje dobru sezonu. Jako nas veseli činjenica da su turisti s naših tradicionalnih tržišta i dalje u porastu, primjerice turisti iz Austrije rastu za 3 posto, iz BiH za 14 posto, Francuske 1 posto, Mađarske za 14 posto, a za čak 19 posto je porastao broj turista iz Slovenije. Vesele i rezultati s dalekih tržišta jer nas je u ovom razdoblju posjetilo 34 posto više Japanaca, 20 posto više Kanađana, 78 posto više turista iz Kine te 24 posto više iz SAD-a“, istaknuo je ministar turizma Darko Lorencin, dodavši kako su ostvarene brojke rezultat dobro planiranih promotivnih aktivnosti na našim glavnim emitivnim tržištima provođenih krajem prošle i početkom ove godine, ali i dobrog rada na dalekim tržištima.

S rezultatima u prva četiri mjeseca zadovoljan je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio kako je glavni dio sezone pred nama i kako dosadašnji rezultati nagoviještaju uspješnu godinu. „U samu pripremu sezone smo krenuli još prošle godine, a aktivnosti provodimo konstantno. Dobro planiranje je vrlo važno i to smo odradili kako treba. Siguran sam kako će cjelokupni hrvatski turistički sektor odraditi kvalitetan posao i kako će se Hrvatska, i u ovoj godini, svojim gostima predstaviti kao poželjna turistička destinacija, s odličnom ponudom i ljubaznim domaćinima“, rekao je direktor Ivičić.

Prema udjelu u noćenjima u prva četiri mjeseca najbolji rezultati su ostvareni u Istri s 267 tisuća dolazaka (rast od 3 posto) i 914 tisuća noćenja (rast od 2 posto). Slijede Kvarner s 200 tisuća dolazaka (rast od 10 posto) i 557 tisuća noćenja (rast od 9 posto), Splitsko-dalmatinska županija s ostvarenih 131 tisućom dolazaka (rast od 3 posto) i 400 tisuća noćenja (rast od 3 posto), Dubrovačko-neretvanska županija s 131 tisućom dolazaka (rast od 9 posto) i 396 tisuća noćenja (rast od 9 posto) te grad Zagreb s 219 tisuća dolazaka (rast od 14 posto) i 395 tisuća noćenja (rast od 12 posto).

Poraste bilježe i ostale županije pa je tako u Zadarskoj u navedenom razdoblju ostvareno 74 tisuće dolazaka (rast od 3 posto) i 249 tisuća noćenja (rast od 12 posto), u Šibensko-kninskoj je ostvareno 44 tisuće dolazaka (rast od 11 posto) i 134 tisuće noćenja (pad od 3 posto), dok su u Ličko-senjskoj ostvareni porasti u dolascima za 17 posto (34 tisuće dolazaka) i noćenjima za 16 posto (51 tisuća noćenja).

Mjesec travanj na razini prošle godine

U samom mjesecu travnju ostvareni su rezultati u dolascima na razini onih u prošloj godini, odnosno ostvareno je ukupno 615 tisuća dolazaka i 1,8 milijuna noćenja. Strani su turisti ostvarili 521 tisuću dolazaka i 1,5 milijuna noćenja. U travnju je zabilježen rast turističkog prometa domaćih turista koji su ostvarili poraste u dolascima za 5 posto te u noćenjima za 8 posto.

Pet najjačih tržišta u razdoblju od siječnja do travnja po udjelu u noćenjima su: Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija i BiH. Velike poraste u noćenjima bilježimo na dalekim tržištima kao što je primjerice japansko s porastom od 30 posto u noćenjima, korejsko s porastom od 43 posto u noćenjima ili američko s porastom od 41 posto u noćenjima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo