Obožava sunce, more, mirovanje i besplatne fešte

On je turist koji putuje najčešće s obitelji, a u Hrvatskoj je bio već više od tri puta i najvažniji mu je 'pasivni odmor' i opuštanje.

12.4.2011.
8:54
VOYO logo

Prosječan hrvatski gost ima 41 godinu, ima višu školu ili fakultet (60 posto), dolazi iz europskoga grada s više od 10 tisuća stanovnika, na odmor stiže automobilom, a standard mu je vrlo sličan našemu, jer po obitelji ima oko dvije tisuće eura mjesečnih primanja.

Tako izgleda profil nekog od oko 11 milijuna turista koji godišnje posjećuju Hrvatsku prema rezultatima istraživanja Tomas, koje je proveo Institut za turizam Hrvatske, a čiji su rezultati objavljeni ovih dana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čak dvije trećine turista u Hrvatsku dolazi radi opuštanja i pasivnog odmora, dok je za njih 44 posto prvi motiv dolaska - zabava. Novim iskustvima i doživljajima pri odabiru Hrvatske za odmor vodi se 25 posto naših gostiju, dok radi kulturnih znamenitosti i događanja vezanih uz kulturu, u Hrvatsku stiže tek sedam posto svih gostiju, piše Slobodna Dalmacija.

Očigledno je da u području kulturnog turizma, koji u svijetu bilježi rastući trend, Hrvatska zaostaje u prezentaciji svojih mogućnosti, jer je većina gostiju oduševljena kulturno-povijesnim spomenicima kod nas, ali ne i njihovim stavljanjem u funkciju raznih kulturno-zabavnih događanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tijekom boravka na odmoru, naši gosti najradije sudjeluju u lokalnim zabavama na otvorenom, i to onima koje se ne plaćaju! Tek trećina njih posjećuje nacionalne parkove, koncerte, muzeje i izložbe, za koje se podrazumijeva i ulaznica.

Najviše troše Britanci

Potrošnja gostiju, na koju od turističkih radnika i ugostitelja stiže najviše primjedbi, iz godine u godinu polako raste i sada je dosegnula prosječnih 58 eura po osobi dnevno. No, razlike su u tom području velike, pa tako Britanci troše dvostruko više od hrvatskog turističkog prosjeka – 126 eura dnevno, Rusi 118 eura, a Francuzi 107 eura dnevno. Točno 58 eura troše dnevno u prosjeku Nijemci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201104060342006 arti-201102080100006 arti-201102150550006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo