Cijela bivša Jugoslavija se udružuje u zraku?

Avioni uzlijeću i slijeću, no poslovno, Croatia Airlines nikako da se pomakne s tla. U još gorem stanju su susjedne aviokompanije, srpska, crnogorska i slovenska Adria Airways.

31.5.2012.
22:23
VOYO logo

Na to pitanje je hrvatski ministar prometa pokušao odgovoriti na sastanku sa svojim slovenskim kolegom.

O mogućoj suradnji hrvatski ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić razgovarao je samo sa slovenskim kolegom Zvonetom Černačem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Postoji najveća kompatibilnost između zračnih carriera u floti, a i sinergiji. Suradnja može biti marketinška, strateška, vlasnička", izjavio je ministar prometa Hajdaš Dončić.

Strateško povezivanje

"Svi dogovori koji će poboljšati poslovanje su dobrodošli. Nije isključeno strateško povezivanje tvrtki. Na primjer, Adria Airways će morati naći strateškog partnera. To vodi ka povezivanju regije i šire", kaže Černač, slovenski ministar infrastrukture.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok iz uprave Croatia Airlinesa službenog odgovora nema, RTL-u- je potvrđeno da su se oko toga već sastali sa šefovima slovenske, ali i drugih susjednih aviokompanija.

Stručnjaci upozoravaju, krene li se u svojevrsno spajanje Croatije s Adrijom, bitno je postaviti odnose snaga.

Hrvatska najveći igrač

"Hrvatska ima stravične potencijale, Hrvatska ima daleko veće tržište i veću i bolju flotu, Hrvatska ima obalu... I budimo realni – Hrvatska je u ovoj igri daleko veći igrač", smatra Alen Šćuric, urednik časopisa Aeronautika.

U brojkama, Croatia Airlines godišnje preveze gotovo dva, a slovenska Adria tek nešto više od milijun putnika. Hrvatski prijevoznik osim novije flote ima i veći broj sjedala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O sličnom sporazumu sa ostalim aviokompanijama s prostora bivše Jugoslavije zasad nitko službeno ne govori.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo