Gost emisije je Nedjeljom u dva bio je kazališni redatelj Oliver Frljić.
Objasnio je zašto je otkazao suradnju zagrebačkom kazalištu Gavella, nakon što je cenzuriran plakat za predstavu Fine mrtve djevojke.
"Ja sam napravio ono što sam mislio da trebam napraviti. Bila bi to priča o jednoj o najvećih trauma hrvatskog društva, kojoj su u kazalištu prije izvedbe cenzurirali plakat. To ne bi bilo u skladu s onim što sam do tada radio", kazao je Frljić. Dodao je da je očekivao jaču reakciju redatelja predstave Dalibora Matanića, ali i cijelog ansambla Gavelle.
Podsjetimo, zbog odluke Dramskog kazališta Gavella da povuče plakate za predstavu Fine mrtve djevojke na kojima je Gospa prikazana u lezbijskom zagrljaju, Frljić je otkazao tom kazalištu dva planirana projekta. U ovoj je godini za Gavellu trebao raditi predstavu Zločin i kazna po romanuFjodora Mihajloviča Dostojevskog, te autorski projekt Aleksandra Zec o ubojstvu djevojčice srpske nacionalnosti od strane pripadnika Hrvatske vojske.
Zadiranje u umjetnički integritet
Na pitanje voditelja emisije Aleksandra Stankovića, što s onima građanima koje je plakat povrijedio, Frljić je kazao da oni imaju pravo biti povrijeđeni, ali da nemaju pravo zadirati u umjetnički integritet, bez obzira sviđalo im se nešto ili ne.
Frljić je mišljenja da priča o cenzuri plakata ima puno širi kontekst.
"Tim su potezom desno klerikalni krugovi iskusili svoju moć. Pokušavaju vidjeti koliko mogu zadržati svoja prava koja su stečena devedesetih godina", kazao je Frljić.
Projekt o Aleksandri Zec nije zaboravljen
Frljić je kazao da još uvije nije odustao od predstave o Aleksandri Zec.
Što se tiče tog projekta, kazališni redatelj je naveo da je iz Rijeke stigla inicijativa da se postavi na kazališne daske u tom gradu. No, Frljić kaže da se još uvijek traži modalitet, jer ne bi želio da se predstava pokreće političkom odlukom.
Oliver Frljić je ustrajan, te će, kako je kazao, kad-tad predstavu napraviti pa makar je morao financirati svojim novcem.