Čvor Zagvozd 2 nalazi se na autocesti Split-Ploče, između Šestanovca i Ravče, i dugačak je 2,4 kilometra. No, u dokumentaciji iz ožujka 2008. godine koju posjeduje Večernji list, vidi se da je navedena ukupna dužina od 1171,30 kilometara, što je više nego što je Zagvozd udaljen od Varšave ili Istanbula!
Viadukt je, navodno, u spornom troškovniku naveo da cijena trasiranja po kilometru iznosi 2053,09 kuna, što znači da su posao na stvarnu kilometražu čvora zapravo trebali naplatiti 4927,42 kune. No, posao je naplaćen gotovo 490 puta više, koliko je povećana kilometraža čvora.
Večernjak piše da je na dokumentu kojim se daje suglasnost na radove potpisan Marijo Lovrinčević, član uprave HAC-a koji je u ožujku 2008. bio zadužen za građenje. Dokumentacija ne sadrži potpis nadzornog inženjera.
Inače, stručnjaci kažu da je cijena od 2053,09 kuna po kilometru za trasiranje nerealna, jer samo izlazak geodeta i obilježavanje trase kolcima koštaju 15.000 kuna. No, i tada bi trasiranje čvora Zagvozd 2 koštalo 36.000 kuna, dakle 66 puta manje od naplaćenih 2,4 milijuna kuna.
Vezani članci:
arti-201101040059006 arti-201012200062006 arti-201101030670006 arti-201101200671006 arti-201101070068006