Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
POČAST NARODNOJ LIMUZINI /

Volkswagenov Passat i službeno je dobio elekto-nasljednika, a za neke od njegovih izvedbi sigurno niste nikada čuli

Model osme generacije Passata predstavljen je u studenom 2014. u Europi kao limuzina i karavan. Kako bi se smanjila težina, korišteni su lagani materijali poput aluminija i vakuumski oblikovanog čelika. Prema riječima predsjednika uprave Volkswagena, Martina Winterkorna, B8 je "premium automobil bez premium cijene", što ukazuje na to da je Passat premješten u segment malih automobila, za razliku od modela prethodne generacije koji su bili zamišljeni kao veliki obiteljski automobili, Mnogi su automobilski novinari kritizirali ovu strategiju budući da je Passat zapravo bio konkurencija Audiju A6
Foto: Volkswagen
Model osme generacije Passata predstavljen je u studenom 2014. u Europi kao limuzina i karavan. Kako bi se smanjila težina, korišteni su lagani materijali poput aluminija i vakuumski oblikovanog čelika. Prema riječima predsjednika uprave Volkswagena, Martina Winterkorna, B8 je "premium automobil bez premium cijene", što ukazuje na to da je Passat premješten u segment malih automobila, za razliku od modela prethodne generacije koji su bili zamišljeni kao veliki obiteljski automobili, Mnogi su automobilski novinari kritizirali ovu strategiju budući da je Passat zapravo bio konkurencija Audiju A6
18 /20
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Volkswagen je početkom godine objavio da više neće proizvoditi svoju najpopularniju limuzinu - Passat. Razlog je, naravno, elektrifikacija, Mnogi su se pitali: Što će sada voziti naša djeca? Zato su Nijemci brže-bolje predstavili njegovog nasljednika na struju i nazvali ga ID.AERO. No mala je utjeha obožavateljima diljem svijeta jer riječ je limuzini koja je prevezla brojne generacije ljudi. I to doslovce, jer s4 proizvodio gotovo 50 godina, točnije od 1973. Od tada je doživio osam generacija, a svaka je ispred broja nosila slovo B - B1, B2, B3... Osim u Europi, prodavao se na svim kontinentima izuzev Antartike, a možda se i tamo našao neki primjerak. Neki od Passata za američko ili kinesko tržite su se bitno razlikovali od europskkih verzija. Zadnji model B8 ušao je u proizvodnju u 2014. godine, a temeljen je na platformi MQB. 'Posljednji Mohikanac' bio je Passat koji se proizvodio za tržište Sjeverne Amerike, ali i on je u fazi postupnog ukidanja. Zato smo se ovdje odlučili prisjetiti se svih osam generacija. Nostalgični, duboko udahnite...

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pogledaj još galerija
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx