Kad se originalna Captiva našla na tržištu krajem 2006., obilježila je prekretnicu za ovaj brand – jasan znak Chevroletovih namjera da postane jedan od glavnih igrača na iznimno kompetitivnom europskom tržištu.
Nakon četiri godine Captiva je privukla Chevroletu mnoge kupce koji prije nisu imali iskustva s ovim brandom. Novi vlasnici hvalili su dizajn, kvalitetu i iznimnu svestranost Captive i ostalih Chevroletovih proizvoda.
Danas je ovaj Chevroletov kompaktni SUV doživio veliki facelift koji uključuje svjež dizajn vanjštine kako bi dobio još robusniji i dinamičniji izgled, posve novu ponudu snažnih i učinkovitih motora, modifikacije na podvozju koje poboljšavaju upravljanje i osjećaj vožnje te nadograđeni interijer.
Captivin poboljšani interijer sada dolazi s cijelim nizom novih tekstura i završnih obrada, uključujući posve nove presvlake sjedala te unaprijeđeni dekor i ukrase unutrašnjosti kao što su satenski kromirani obrubi oko otvora za zrak – sve kako bi automobil dobio moderniji i luksuzniji izgled i osjećaj. Dizajneri su pametno iskoristili neke elemente preuzete s drugih Chevroletovih modela.
Captiva za 2011. nudi četiri nova motora u kombinaciji s novim šesterostupanjskim mjenjačem: 2.4-litarski benzinski, 3.0-litarski V6 s 258 KS i dvije varijante 2.2-litarskog turbo dizelskog motora.
Novi motori donose puno toga prvi put implementiranoga kod Captive, kao što su promjenjiv rad ventila (variable valve timing, VVT) s upravljanjem pomakom bregastih osovina na 2.4-litarskom benzinskom ECOTEC motoru koji tako ostvaruje 167 KS te omogućuje umjerenu potrošnju 8,9 litara/100 km goriva.
Predstavljanjem novog 3.0-litarskog V6 benzinskog motora snage 258 KS, koji će biti dostupan sredinom 2011., Captiva prvi put dobiva izravno ubrizgavanje kao i promjenjiv rad ventila (VVT) te uz okretni moment od 288 Nm postaje jedan od najsnažnijih kompaktnih SUV-ova na tržištu. Performanse ovog motora su impresivne – najveća brzina iznosi 198 km/h, ubrzava od 0 do 100 km/h za 8,6 sekundi, a troši svega 10,7 litara goriva na 100 km u kombiniranom krugu.
Novi 2.2-litarski turbodizelski motor bit će ponuđen u dvije varijante – sa 163 i 184 KS. Ovaj motor najnovije generacije je napredni, četverocilindrični agregat s upravljanjem pomakom bregastih osovina te visokotlačnim common-rail sustavom ubrizgavanja goriva i turbopunjačem s promjenjivom geometrijom i međuhladnjakom.
Sastavni dio Captivine nove ponude pogonskih sustava je i novi šesterostupanjski automatski mjenjač. Moguće ga je koristiti u posve automatskom načinu rada ili ako vozač tako preferira, sustav kontrole mijenjanja brzina od strane vozača (Driver Shift Control, DSC) omogućuje po želji i ručno prebacivanje.
Oba 2.2-litarska turbo dizelska motora kao i 2.4-litarski benzinac mogu se naručiti s prednjim ili pogonom na svim kotačima. Nova Captiva ima aktivni sustav pogona na svim kotačima koji se uključuje prema potrebi, ali i ekološki prihvatljivo rješenje koje prilikom normalnih voznih uvjeta koristi prednji pogon, a uključuje pogon na svim kotačima samo kada je to potrebno, primjerice na skliskim podlogama ili prilikom kretanja na uzbrdici. Pogon na svim kotačima tada se uključuje automatski preko elektroničke spojke.
Podvozje nove Captive također je dodatno ugođeno kako bi se povećala vozna dinamika, poboljšala vožnja u zavojima te osjećaj upravljanja ovim automobilom. S elektroničkom kontrolom stablinosti (ESC), sustavom kontrole proklizavanja (TCS) i sustava pomoći pri kočenju (BAS) Captiva nudi i visoku razinu sigurnosti.
U čitavoj je Europi od svojeg predstavljanja na tržištu krajem 2006. Captiva je prodana u oko 120.000 primjeraka. Nova Captiva u Hrvatskoj stoji od 150.900 kuna za model s benzinskim 2.4-litrenim motorom (167 KS) i 163.500 kuna za dizelski motor 2.2 od 163KS. Navedeni modeli dolaze s prednjim pogonom i paketom opreme LS.