Reći ćemo kako je Juke neobičan ili pak, poseban. Kad smo u ožujku prošle godine na salonu u Ženevi vidjeli prototip Qazana, nije nam ni na kraj pameti bilo kako će taj originalno dizajnirani automobil gotovo neizmijenjen nakon ravno godinu dana krenuti u serijsku proizvodnju.
Sportski i dinamični mali SUV karakteriziraju veliki kotači, široke gume, velik razmak od tla i robustan stav. Gornji dio karoserije izgleda kao da pripada istinskom sportašu. Tu vidimo visoke bočne crte, uske bočne prozore koji podsjećaju na vizir i padajuće krovne crte kakve viđamo na kupeima. Dojam kupea još pojačavaju stražnja vrata čije su kvake skrivene u njihovim okvirima.
Sportski se izgled nastavlja i u unutrašnjosti. Kabina, kojom dominira središnja konzola nadahnuta spremnikom za gorivo s motocikla, podređena je vozaču. Premazana neuobičajenom bojom visoka sjaja, konzola automobilu daje zabavni duh. Stražnja vrata i prilagodljiv prtljažni prostor sa skrivenim pretincima jamstvo su praktičnosti.
Postavljen na platformu B Alijanse Renault-Nissan, Juke ima međuosovinski razmak od 2530 mm, dug je 4135 mm, širok 1765 mm i visok 1570 mm. Na modelima s prednjim pogonom prednji je ovjes izveden MacPhersonovim opružnim nogama, a stražnji torzijskom osovinom. Modeli s pogonom na sve kotače straga imaju multi-link konstruiran prema sustavu koji se ugrađuje u Qashqaija.
Sustav All mode 4x4-i obnovljena je inačica cijenjenog Nissanova elektroničkog sustava pogona na sve kotače. Odsad je opremljen tehnologijom aktivne raspodjele okretnog momenta (torque vectoring) koja povećava okretnost i smanjuje podupravljanje pri vožnji kroz zavoje. Osim između prednjeg i stražnjeg kraja, do najvećeg omjera 50:50, okretni moment sad se može dijeliti i između krajeva stražnje osovine.
U Europi će biti dostupna tri motora: dizelski i dva 1,6-litrena benzinska, svi usklađeni s normom Euro 5. Uvodni benzinski motor je novorazvijena inačica iz Nissanove pouzdane motorne obitelji HR. Lagani 16-ventilski motor krasi jedinstven sustav dvostrukog ubrizgavanja koji omogućava točnije doziranje goriva radi boljeg izgaranja. Razvija 117 KS.
Vrh ponude čini nov benzinski motor (MR16DDT) s izravnim ubrizgavanjem i turbopunjačem. Riječ je o jednom od najsnažnijih motora u klasi – razvija 190 KS i 240 Nm. Kombinacija izravnog ubrizgavanja i turbopunjača omogućava snagu i odzive kakvi se očekuju od 2,5-litrenog motora uz potrošnju svojstvenu slabijem motoru.
Poznati Renaultov 1,5-litreni dizelski motor snage od 110 KS s common rail tehnologijom nudi odlična vozna svojstva zahvaljujući okretnom momentu od 240 Nm, i to uz malu potrošnju i niske emisije plinova. Atmosferski 1,6-litreni benzinac moći će se kupiti s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem ili unaprijeđenim Xtronicom CVT, a 1,5-litreni dizelaš sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
U verziji s prednjim pogonom i benzincem s turbopunjačem dostupan je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a Nissanov Xtronic CVT M6, sa 6-stupanjskim ručnim načinom rada, bit će dostupan na najboljoj inačici s benzinskim turbomotorom i pogonom na sve kotače.
Osmišljen kao osvježavajuća alternativa za kupce malih automobila, ali nimalo nadahnut tradicionalnom ponudom, Juke je osebujan spoj snage SUV-a i sportskog stila i svakako će na poseban način obogatiti tržište malih automobila.
Juke će se proizvoditi u Europi, u Nissanovoj tvornici u Sunderlandu, i japanskoj Oppami. Proizvodnja u Europi, zajedno s kompaktnim obiteljskim Noteom i Qashqaijem, rezultat je ulaganja od više nego 60 milijuna eura kojim se štiti preko tisuću radnih mjesta u Nissanu i još više od 2000 radnih mjesta u opskrbnom lancu.
Prodaja Jukea u Japanu počinje u ljeto, a u Europi i Sjevernoj Americi ujesen.