Još ljepši i svježiji: Nissan X-Trail

Nizom opsežnih preinaka popularni Nissanov SUV X-Trail želi zadržati položaj jednoga od rijetkih svestranih i okretnih vozila s pogonom na sve kotače.

18.8.2010.
23:22
VOYO logo

Promjene na X-Trailu obuhvaćaju kozmetičke preinake vanjštine, povećanje dojma kakvoće i funkcionalnosti unutrašnjosti te niz mehaničkih i aerodinamičkih preinaka. Sve zajedno pridonose smanjenju potrošnje goriva i emisije CO2.

Najuočljivije promjene načinjene su na prednjem kraju, a dizajneri su se pozabavili i stražnjim. Prepoznatljiva X-Trailova vertikalna stražnja svjetla osuvremenjena su LED tehnologijom, što smanjuje potrošnju goriva, ali i povećava sigurnost. Kotači su veći i širi, do dimenzija 225/55/18, pa X-Trail na cesti izgleda još ljepše i uvjerljivije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog preinaka vanjskog izgleda X-Trailove su se dimenzije malo povećale: kao rezultat redizajna prednjeg kraja ukupna je duljina veća za 10 mm, a zbog povećanja širine i promjera guma za 10 mm povećane su također visina i širina automobila.

U unutrašnjosti, primjenom kvalitetnijih materijala i većom usklađenošću boja, osobito oko podnožja A-stupa, stvoren je skladniji ambijent. Kvalitetniji materijali uporabljeni su za umetke oko prekidača na upravljaču i umetak oko ručice mjenjača te na vratnom odmorištu ruke, a sjedala su presvučena debljim i, na dodir, mekšim tkaninama. Modeli s unutrašnjošću obloženom kožom ljepše su i kvalitetnije prošiveni. Pored toga, vozači će cijeniti bolju preglednost i čitljivost nove instrumentne ploče.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Putnicima na stražnjoj klupi u novom će X-Trailu biti udobnije jer je preoblikovanjem prednjih sjedala stvoreno dodatnih 10 mm prostora za koljena, no ne na štetu vozačeve i suvozačeve udobnosti.

Važne promjene pod poklopcem dizelske inačice X-Traila rezultirale su manjom potrošnjom goriva, smanjenim emisijama ispušnih plinova i usklađenošću s normom Euro 5. Glavna je inovacija dodatak još jedne brizgaljke, pa ih je sad ukupno sedam, a novom je rasporedu brizgaljki prilagođen i oblik glave cilindra.

Kod ručnog su mjenjača omjeri promijenjeni kako bi se postigao bolji kompromis između ubrzanja, štedljivosti i emisija, a kod automatskog je mjenjača smanjeno trenje. Znatno je smanjena emisija CO2 i potrošnja goriva.

Sve nabrojane izmjene na poprilično privlačnijem X-Trailu biti će na dispoziciji već od rujna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo