Eksplozivni hit iz Citroëna!
Nakon što je u 2008. Citroën predstavio novi C5, te u prošloj godini C3, obnovu svoje osnovne game francuski proizvođač zaokružuje sa svojim kompaktnim modelom C4.
Prepoznatljiv već na prvi pogled, no smirenijih linija od svog prethodnika, novi Citroën C4 nastavlja uspješnu priču započetu modelima ZX, Xsara i C4 prve generacije.
Novo izdanje kompaktnog Citroena krasi obiteljski
Kromirani detalji, svjetla koja izgledaju kao da su ugravirana i sjajni naplatci od lagane legure naglašavaju siluetu vozila. Zasad se ne zna mnogo, osim toga da Citroën u njega polaže velike nade i da ćemo ga premijerno ugledati u rujnu na pariškom sajmu automobila.
Od prethodnika je dulji za pet centimetara, širi za dva, te viši za tri. Pristup i prostornost su poboljšani, a naročito prostor za glavu. Prtljažnik je najveći u klasi (408 litara) i vrlo iskoristiv zahvaljujući pravilnom obliku te niskim i tankim utovarni pragom.
Naglasak kod novog C4 je, između ostalog, stavljen na ekologiju jer su u mnogim civiliziranim europskim zemljama kupci takvih automobila putem poreznih olakšica stimulirani od strane države.
Tako će izvedbe s mikro hibridnim e-HDi motorom opremljene posljednjom generacijom sustava Stop&Start biti dostupne s emisijom CO2 od svega 109 g/km, a zatim i od 99 g/km. Gume Michelin Energy Saver koje omogućuju vrlo nisku potrošnju goriva, po prvi puta uvedene na jedan Citroën, upotpunjuju tu hibridnu tehnologiju kako bi smanjile emisiju CO2 za više od 5 g/km.
Konačno, inteligentna koncepcija automobila omogućuje smanjenje njegove mase i upotrebu 15% ekološki prihvatljivih materijala. U duhu marke Citroën, C4 je koncentrat jednostavno potrebnih tehnologija. U potpunosti je osmišljen u kontekstu korisnih i ergonomičnih inovacija bilo da je riječ o sigurnosti, udobnosti ili prostornosti.
Na taj način, osim poznatih i priznatih tehnologija poput upravljanog ručnog mjenjača, pomoći pri kretanju na uzbrdici, električne parkirne kočnice, sustava upozorenja o nenamjernom prelasku preko crte (AFIL), zakretnih Xenon svjetala s dvostrukom funkcijom ili sustava za mjerenje raspoloživog prostora za parkiranje, novi C4 nudi opremu ponuđenu po prvi puta na ovom segmentu poput sustava za nadzor mrtvog kuta, limitatora-regulatora brzine koji se može programirati ili inovativne usluge
Citroën ne bi bio to što jest da nema vrhunskog komfora u svim klasama, pa i kompaktnoj. Kako bi njegovi putnici u potpunosti uživali u vožnji, nudi udobna sjedala, naročito zahvaljujući električnom podešavanju lumbalnog dijela naslona i funkciji masaže na prednjim sjedalima, ali i mogućnosti personalizacije ambijenta unutrašnjosti (kombinacija boja instrument ploče, polifoni zvukovi, jačina klima uređaja) kao i utičnicu od 230 V. Navedene karakteristike su po prvi puta ponuđene na tržištu kompaktnih limuzina.
Precizno upravljanje jamči osjećaj sigurnosti u svim okolnostima. Ujednačeno ležanje na cesti je ojačano tehnologijama za pomoć u vožnji poput sustava za pomoć pri naglom kočenju i sustava dinamičke kontrole stabilnosti (ESP).
Proizvodit će se u Francuskoj, u tvornici u Mulhouseu, a kako bi kupci dobili ono pravo, do početka komercijalizacije s prototipovima se prijeći više od dva milijuna kilometara.
Ova usluga se između ostalog sastoji od sustava SOS poziva i lokaliziranog poziva za pomoć na cesti koji učinkovito i jednostavno jamče visoku razinu sigurnosti. U vozilu je ponuđena čitava gama usluga poput SOS poziva i lokaliziranog poziva za pomoć na cesti. Radi se o dvije besplatne usluge dostupne od 0 do 24 sata, 7 dana u tjednu zahvaljujući ugrađenoj SIM kartici koja jamči precizno lociranje i brzu intervenciju u slučaju kvara ili prometne nesreće. Na vozilo su ugrađene i dvije nove usluge: virtualna knjižica održavanja i
403 Forbidden