Tadašnje utrke pogodovale su autima s najboljom kombinacijom snage, performansi i lakoće vožnje, koja je omogućavala vozačima da pređu stotine kilometara po brzim, zavojitim cestama, ali i na stazi. U istom duhu konstruiran je i F12tdf, koji će biti proizveden u samo 799 primjeraka, a cijena je još uvijek nepoznata.
Samo za ovu priliku Ferrari je ugradio dorađeni V12 motor izveden dikretno iz proslavljene i nagrađivane Berlinette. Obujam motora je 6,2 litre te će razvijati snagu od 574 kW, odnosno 780 KS pri 8500 o/min uz najveći okretni moment od 705 Nm pri 6750 o/min.
Snaga i moment se na kotače prenose putem unaprijeđenog F1 DCT mjenjača koji će ponuditi 6 posto kraće prijenosne omjere te 30 posto brže izmjene stupnja prijenosa prema višoj, odnosno 40 posto brže prema nižoj brzini.
Masa automobila je smanjena za 110 kilograma u odnosu na standardni model, što se postiglo upotrebom ugljičnih vlakana gdje god se moglo.
Što zbog manje kilaže, što zbog ostalih dorada F12tdf će do 100 km/h ubrzati za 2,9 sekundi, do 200 km/h za 7,9 sekundi, a najveća brzina je iznad 340 km/h. Ferrarijevi testni vozači su s njim odradili krug na Fioranu za samo jednu minutu i 21 sekundu.