VOZILI SMO: KIA CEED 1.6 CRDI, HIGH EX STYLE: /

Troši kao Golf, juri kao Alfa

Image
Foto: Net.hr

Želite pouzdan automobil srednje klase sa solidno puno mjesta za obitelj i prtljagu, a budžet vam nije megalomanski?

17.3.2016.
11:32
Net.hr
VOYO logo

Tako bi možda i bilo da se na tržištu ne nalazi automobil koji gotovo 100 posto odgovara vašim gore spomenutim zahtjevima, a još u njega stane i puno Štrumfova (testirano, op. redakcije).

Image
ISPUNILI OBEĆANJE: /

Kia Optima u novom, hibridnom ruhu s 208 KS

Image
ISPUNILI OBEĆANJE: /

Kia Optima u novom, hibridnom ruhu s 208 KS

Kia Ceed 1.6 CRDI High Ex Style je automobil koji po ničemu nije poseban, a opet je praktično najbolji u klasi. On nema karizmu pouzdanosti jednog Golfa ili vrišteću dušu poput jedne Alfe, a s druge strane troši kao Golf, juri kao Alfa, a jamstveni rok od 7 godina i 150.000 kilometara kazuje da je i pouzdan kao etablirana konkurencija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vizualno se Ceedu nema što zamjeriti, oštre, špičaste linije, atraktivni prednji kraj, odsječeni HB zadnji sa velikih 5 vrata djelo je dizajnerskog gurua Petera Schreyera koji je za spomenuti dizajn dobio i nekoliko nagrada.

Image
Foto: Net.hr

Unutrašnjost slijedi vanjštinu, kvalitetna malo tvrđa sjedala, dobra vozačka pozicija, kvalitetni materijali i hrpa opreme. Xenon svjetla, parking senzori i kamera za vožnju unatrag, automatska klima, ekran osjetljiv na dodir, ASP, ABS, tempomat, Bluetooth, podešavanje tvrdoće upravljača (sport, normal i comfort)…apsolutno sve je na svom mjestu i baš na ništa nismo imali zamjerku. Vozač u automobilu sjedi malo niže pa bi niži vozači na prvu mogli imati manjih problema s preglednošću što se vrlo lako rješava podizanjem vozačkog sjedala. Preglednost iz automobila je dobra, a ako bismo baš tražili dlaku u jajetu, možda bi vanjski retrovizori mogli biti i nešto veći, eto tek toliko da ne ispadne da baš ništa nemamo za pokuditi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Net.hr

Testni model pogonjen je 1.6 litrenim turbodizelašem od 136 KS koji je bio uparen s vrlo dobrim 7-stupanjskim automatskim mjenjačem. Do sada se rijetko koji automobilski predstavnik "istočnjačkih" korijena mogao pohvaliti odličnim automatskim mjenjačem (iz nama nikad jasnih razloga automatika u japanskim i korejskim automobilima srednje klase nikada nije bila na razini europskih ponajviše njemačkih konkurenata). E, pa i to se promijenilo jer u Ceedu to funkcionira besprijekorno i doista jedinu primjedbu bismo uputili na brzinu promjena preko polugica na upravljaču. Njemačka konkurencija nas je razmazila da to treba biti nešto brže iako velika većina vozača to neće ni primijetiti.

Image
Foto: Net.hr

Iako Ceed nije namijenjen za rušenje brzinskih rekorda, sasvim se pristojno drži kroz malo žustrije zavoje. Puno okretnog momenta i već prije pohvaljeni automatski mjenjač "čupaju" automobil iz zavoja, a tvrđe podešeni ovjes samo dodatno potiče na zaigranost. Naravno, kada se pretjera postaje jasno da ovo nije nikakva sportska jurilica nego pouzdano obiteljsko vozilo koje će vas bezbrižno služiti stotine tisuća kilometara po svim prometnicama i za sve prigode. Prosjek našeg testiranja nakon nepunih 1000 prijeđenih kilometara i poveće kilometraže napravljene isključivo po gradu je bio 6,1 litru dizela što je za automatik od 136 KS i 1400 kilograma težine fantastičan rezultat.

Nakon sedmodnevnog druženja s ovim Ceedom zaključili smo da je Kia s ovim modelom došla najbliže neemotivnom savršenstvu kojeg u automobilskom svijetu možete doseći. Kupiš, bezbrižno, sigurno i povoljno voziš i niti u jednom trenutku ne požališ.

Galerija

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo